کد خبر: 196597 - تاریخ: چهارشنبه، 1 ژانویه 2020 - 11:57

معاون مهندسی و توسعه آبفای گیلان ؛

طرح آب رسانی به خمام در حال اجرا است

معاون مهندسی و توسعه آبفای گیلان با تاکید بر اهمیت بهبود کیفیت آب مشترکین شهرهای استان گفت: علاوه برپروژه های استانی، ۵ طرح آبرسانی شامل، طرح آبرسانی به آستارا ، طرح آبرسانی به صومعه سرا، طرح آبرسانی به رشت و انزلی و خمام، تامین آب شرب رشت و همچنین ایجاد تکمیل تاسیسات آب رشت و انزلی در حال اجراست.

به گزارش خوبان خبر ؛ غیاثی معاون مهندسی و توسعه آبفای گیلان با اشاره به اینکه جهت افزایش ظرفیت دبی آب تصفیه شده وتامین آب مناسب شهرها وروستاهای مرکزی و شرقی گیلان احداث مدول دوم وبهسازی مدول اول تصفیه خانه بزرگ آب گیلان باظرفیت ۶ متر مکعب در ثانیه  بصورت BOT  در سال ۱۳۹۲ با رقم ۱۶۸۲ میلیار ریال به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار شده است، گفت: پروژه فوق تاکنون دارای پیشرفت ۸۳.۴۲ درصد بوده و تا پایان تیر ۱۳۹۹ به پایان دوره ساخت و آغاز  بهره برداری می رسد.

غیاثی اظهار کرد: مدول اول با ظرفیت حدوداٌ ۳ مترمکعب هم اکنون در حال بهره برداری می باشد.

وی با تاکیدوی با تاکید بر اهمیت بهبود کیفیت آب مشترکین شهرهای استان گفت: علاوه برپروژه های استانی، ۵ طرح آبرسانی شامل، طرح آبرسانی به آستارا ، طرح آبرسانی به صومعه سرا، طرح آبرسانی به رشت و انزلی و خمام، تامین آب شرب رشت و همچنین ایجاد تکمیل تاسیسات آب رشت و انزلی در حال اجراست.

معاون مهندسی و توسعه آبفای گیلان مبلغ هزینه کرد طرح ها را تا پایان سال ۱۳۹۷ مبلغ ۱۹۰۳ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود:  اعتبار مورد نیاز برای تکمیل طرح های فوق ۷۴۶۰ میلیارد ریال است که به تناسب بودجه سالانه برای تکمیل آنها تخصیص خواهد یافت.

 

انتهای پیام/۸۵۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads