کد خبر: 19641 - تاریخ: یکشنبه، 24 فوریه 2013 - 15:44

بخشدار خمام در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی خمام؛

همه امکانات در جهت رفاه حال مسافران نوروزی باید مهیا باشد.

بخشدار خمام دراین جلسه، هدف از تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی را فراهم آوردن امکانات لازم و آماده سازی کامل بخش برای استفاده ی مسافران و هموطنان عزیزی که قصد تردد یا اسکان دارند اعلام نمود .

به گزارش خوبان، جلسه ستاد تسهیلات نوروزی بخش خمام با حضور نجف زاده مدیر کل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولین شهر رشت و بخش خمام  به ریاست حسین ذاکر استقامتی بخشدار جدید خمام صبح روز گذشته (139/12/5) در سالن اجتماعات بخشداری خمام تشکیل گردید.

بخشدار خمام دراین جلسه، هدف از تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی را فراهم آوردن امکانات لازم و آماده سازی کامل بخش برای استفاده ی مسافران و هموطنان عزیزی که قصد تردد یا اسکان دارند اعلام نمود .

وی هم چنین در ادامه در خصوص برنامه های مصوب جلسه ستاد نوروزی اظهار داشت: رسیدگی به وضعیت روشنایی شهر خمام ( روشنایی پارک ها و محورهای مواصلاتی) ، هماهنگی در خصوص آماده سازی فضای شهر خمام، به خصوص معابر اصلی و پیاده رو، رسیدگی به وضعیت تابلوهای معرفی مسیر، خیابان ها ، اماکن و مراکز عمومی مهم، پاک سازی حریم جاده ها به خصوص ورودی بخش – جمع آوری متکدیان و سایر مزاحمین، جمع آوری و ساماندهی دستفروشان و عوامل سد معبر، انجام عملیات عمران شهری از قبیل جداول – پیاده روها- لکه گیری آسفالت ، رنگ آمیزی مبلمان شهری و پارکی، زیباسازی شهر اعم از آذین بندی، نورپردازی، فضای سبز و بهسازی سرویس بهداشت عمومی از جمله برنامه های بخشداری در ایام منتهی به نوروز می باشد.

بخشدار جدید خمام افزود: ارائه اطلاعات مسافرتی و گردشگری به مسافران در مبادی ورودی شهر خمام در قالب بروشور، نصب پرده ، بنر و … با هدف تسهیل در شناسایی مقاصد سفر و صرفه جویی در وقت و هزینه ی مسافران ، همکاری و تعامل همه جانبه شهرداری خمام در خصوص صدور مجوز نصب چادرهای امداد و نجات و گردشگری در سطح بخش و جلوگیری از پارک خوابی مسافران و هدایت آنان به مراکز اسکان آموزش و پرورش از جمله برنامه های اصلی ستاد می باشد.

ذاکر استقامتی در ادامه به کلیه دستگاه های خدمات رسانی دستور داد تا برای ارائه خدمات عمومی از قبیل آب، برق، گاز و تلفن خصوصاً در ایام تعطیلات به مشترکین، پیش بینی های لازم در خصوص رفع اختلالات خودپردازها و تامین نقدینگی بانک ها و موسسات مالی، پیش بینی ذخیره و تامین سوخت جایگاه ها متناسب با حجم مسافران و آماده سازی سرویس های بهداشتی جایگاه ها، توزیع مناسب ارزاق عمومی به خصوص نان، میوه و سایر اقلام پرمصرف، تامین آرد مورد نیاز نانوایان و تشدید ساعات فعالیت و شیفت بندی آنان، هماهنگی های لازم را به عمل آورند.

هم چنین در ادامه ی جلسه ، مدیر کل آموزش و پرورش استان، ضمن تقدیر و تشکر از بخشدار خمام به خاطر تشکیل این جلسه اظهار داشت: موضوع تسهیلات نوروزی ، موضوعی است که آموزش و پرورش هم می تواند در این راستا اثرگذار و در جذب مسافران مفید فایده قرار گیرد.

وی ادامه داد: تفاوتی که بین مسافرین الف و ب است فقط در داشتن امکاناتی نظیر تلویزیون و یخچال است که در این راستا ما به اداره آموزش و پرورش خمام اجازه می دهیم که درصدی از محل دریافت وجه از اسکان مسافرین جهت تامین بخشی از نیازهای اماکن اسکان مسافرین مورد استفاده قرار گیرد.

 

1 2 3 4 5 6

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads