کد خبر: 19632 - تاریخ: یکشنبه، 24 فوریه 2013 - 13:58

حجت الاسلام عاشوری: معیار و میزان در هر زمان رهبری است.

خوبان خبر: خطیب جمعه ی خمام : اميدواريم که بخشدار جدید با توجه به تجربه اي که در امور اجرايي و سابقه اي که در استانداري دارند، در جهت اعتلاي بخش خمام و ارتقاي آن به شهرستان با ياري زيرمجموعه خود و همراهي ساير نهادها و ارگان ها، موفق شوند.

به گزارش خوبان، نماز جمعه ی این هفته ی خمام روز گذشته به امامت حجت الاسلام عاشوری، امام جمعه ی خمام در مسجد جامع این شهر برگزار گردید.

ایشان در خطبه های خود، با اشاره به 8 اسفند ماه سالروز ایجاد ستاد امور تربیتی در مدارس کشور در سال 1359 توسط شهیدان باهنر و رجایی، اضافه کردند: کوچک ترين عمل انسان متقي از بزرگترين اعمال تمام انسان هاي غيرمتقي، بزرگتر است. هدايت و تربيت يک نفر از همه دنيا بالاتر است. لذا باتوجه به اينکه ماهيت انقلاب اسلامي ايران زمينه تربيت ديني همه آحاد ملت را به وجود آورده است، لکن مسئولان دلسوز دولت همچون شهيد رجايي در مقام نخست وزيري و شهيد باهنر در مقام وزارت آموزش و پرورش در 8 اسفند 59 ستاد «امور تربيتي» را در مدارس کشور به وجود آوردند تا نوجوانان و جوانان اين کشور همزمان با رشد و بلوغ جسمي خود با آداب و ارزش هاي ديني نيز آشنا شده و به اخلاق و کمالات معنوي آراسته گردند.

r6plqrde5go7tozdwcd

حجت الاسلام عاشوری زمان ورود فرهنگ وارداتی و بیگانه را زمان کوتاهی در معرفی تربیت اسلامی دانستند و خاطرنشان کردند: اگر زيبايي ها و جذابيت هاي فرهنگ ديني در اختيار جامعه قرار بگيرد،انسان ها به مقتضاي فطرت ديني خود آن را خواهند پذيرفت. امام رضا(عليه السلام) فرمودند: «اگر مردم زيبايي هاي کلام ما را بدانند، از ما تبعيت خواهند کرد».

امام جمعه ی خمام، مهم ترین مسئله ی هفته ی گذشته را بیانات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) در جمع مردم آذربایجان به مناسبت حماسه 29 بهمن سال 1356 دانستند و ادامه دادند: معظم له در زمينه مذاکره با آمريکا و علت تقاضاي آنها براي مذاکره و علل پاسخ مستحکم جمهوري اسلامي ايران مبني بر عدم اعتماد به آمريکا به خاطر حرکات غيرمنطقي و زورگويانه آنها، کاملاً روشنگري کردند. و براي سران قوا هم خط نشان کشيدند که مبادا در دام هاي چند لايه دشمن گرفتار شوند و همينطور به امت حزب الله توصيه فرمودند که عليه جرياني، هياهو برپا نکنند، زيرا اينگونه رفتارها به زيان کشور است.

ایشان میزان را در هر زمان رهبری دانستند و اضافه کردند:  اگر سران فتنه 88 نيز به خواست رهبري لبيک مي گفتند آن همه خسارت به کشور و به خودشان وارد نمي کردند.

خطیب جمعه ی خمام در پایان انتصاب بخشدار جدید خمام در اول اسفند ماه جاری را تبریک گفته و ابراز امیدواری کردند تا با حضور ایشان خمام هرچه زودتر به شهرستان تبدیل شود.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads