کد خبر: 196105 - تاریخ: شنبه، 21 دسامبر 2019 - 15:07

به میزبانی خمام ؛

مسابقات پرس‌سینه و ددلیفت قهرمانی باشگاه‌های گیلان پایان یافت

مسابقات تک‌حرکت پرس‌سینه و تک‌حرکت ددلیفت قهرمانی باشگاه‌های استان گیلان روز گذشته  با معرفی تیم ها و نفرات برتر در بخش خمام پایان یافت.

به گزارش خوبان خبر ؛ مسابقات تک‌حرکت پرس‌سینه و تک‌حرکت ددلیفت قهرمانی باشگاه‌های استان گیلان روز گذشته  با معرفی تیم ها و نفرات برتر در بخش خمام پایان یافت.

در این دوره از رقابت ها،  ۲۲۰ شرکت‌کننده از ۴۴ تیم حضور داشتند که در رده های سنی مختلف و در دو بخش مسابقات ددلیفت با لوازم و دد لیفت بدون لوازم درسالن تختی با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت ها و در بخش مسابقات ددلیفت با لوازم و در رده سنی نوجوانان ، عقاب لشت‌نشاء، عنوان قهرمانی را کسب کرد و  پارس نوین رشت در مکان دوم قرار گرفت و پاور رشت مقام سوم را تصاحب کرد.

در رقابت های رده سنی جوانان ، هیات صومعه‌سرا، پارس نوین رشت و پوریای ولی سنگر عناوین اول تا سوم تیمی را کسب کردند.

همچنین در پایان رقابت های رده سنی بزرگسالان البرز رشت، عقاب لشت‌نشاء و هیات صومعه‌ سرا عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

به گزارش خوبان خبر ؛ از باشگاه آریانای خمام در رده سنی جوانان آیدین مقدم در وزن ۵۷ کیلوگرم ، رده سنی بزرگسالان محمد صبحی در وزن ۱۰۰ کیلوگرم ، رده سنی پیشکسوتان  علی پیله‌‌ور در وزن ۹۰ کیلوگرم به مدال طلای رشته‌ی ددلیفت دست را کسب کردند.

مجید نیک در وزن ۹۰ کیلوگرم رده سنی پیشکسوتان  به مدال برنز دست یافت. مسعود یاری در وزن ۸۲,۵ کیلوگرم در  رده سنی بزرگسالان به مدال طلای رشته پرس‌سینه به خود اختصاص داد و وشاهین هادی‌زاده در وزن ۶۷. ۵ کیلوگرم و در وزن ۸۵ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان رضا بلوند صاحب مدال برنز شدند.

گفتنی است عباس کاظمی ، فریبرز جنید و قربان برنجی از خمام به قضاوت این‌رقابت‌ها پرداختند.

 

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads