کد خبر: 19605 - تاریخ: یکشنبه، 24 فوریه 2013 - 11:25

صداوسیما کدام بخش سخنان رئیس جمهور را سانسور کرد؟

خوبان خبر: صداوسیما که به خاطر پخش سریال صدراعظم، گفتگوی تلوزیونی رئیس جمهور را بعد از پایان سولات مجری خود، قطع کرده بود، بعد از پایان این سریال سوالات خبرنگاران از رئیس جمهور را پخش کرد اما در این میان سوال انتقادی خبرنگار مهر از رئیس جمهور و پاسخ مفصل دکتر احمدی نژاد به این سوالات را پخش نکرد.

به گزارش خوبان به نقل از بولتن، صداو سیما سوال خبرنگار مهر از رئیس جمهور را سانسور و از پخش سوال و جواب رئیس جمهور خودداری کرد.

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور دیشب در برنامه زنده تلویزیونی بعداز اخبار 21، به سوالات مرتضی حیدری مجری صداوسیما پاسخ داد.

اما برنامه گفت وگوی دیشب رئیس جمهور با دیگر گفت وگوهای سالهای گذشته متفاوت بود چرا که در این گفت وگو خبرنگاران رسانه های دیگر هم حضور داشتند که سوالاتی را پرسیدند.

خبرنگاران خبرگزاری فارس، ایسنا، موج، رادیو، ایلنا، ایرنا و خبرنگار خبرگزاری مهر از جمله خبرنگارانی بودند که به ترتیب سوالات خود را مطرح کردند.

صداوسیما که به خاطر پخش سریال صدراعظم، گفتگوی تلوزیونی رئیس جمهور را بعد از پایان سولات مجری خود، قطع کرده بود، بعد از پایان این سریان سوالات خبرنگاران از رئیس جمهور را پخش کرد اما در این میان سوال انتقادی خبرنگار مهر از رئیس جمهور و پاسخ مفصل دکتر احمدی نژاد به این سوالات را پخش نکرد و در واقع سوال خبرنگار مهر و پاسخ رئیس جمهور بخش سانسور صداوسیما از این گفت وگوی زنده خبری بود.
گفته می شود خبرنگار مهر اتهاماتی را متوجه دولت کرد که رئیس جمهور هم با رد این اتهاات، دولت فعلی را پاکترین دولت دانست.

 

انتهای پیام/90


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads