کد خبر: 19589 - تاریخ: شنبه، 23 فوریه 2013 - 17:18

اختلافات پایان ندارد/ جعفر زاده از کوچکی نژاد در دادگاه تهران شکایت کرد!

خوبان خبر: در حالی که مقام معظم رهبری در سخنرانی های اخیرشان به وحدت و یکپارچگی بین مسئولان تأکید نمودند، مطلبی در سایت احرار گیل مبنی بر شکایت جعفرزاده از کوچکی نژاد، در دادسرای عمومی و انقلاب تهران منتشر شده است.

به گزارش خوبان به نقل از 8دی، در حالی که مقام معظم رهبری در سخنرانی های اخیرشان به وحدت و یکپارچگی بین مسئولان تأکید  نمودند، مطلبی در سایت احرار گیل مبنی بر شکایت جعفرزاده از کوچکی نژاد (هر دو از نمایندگان رشت) در دادسرای عمومی و انقلاب (کارکنان دولت) تهران منتشر شده است که مشروح آن در زیر آمده است.

درماجرای استیضاح وزیر آموزش و پرورش یکی از امضاء کنندگان استیضاح،  مهندس کوچکی نژاد نماینده رشت بود .  این استیضاح موافقین و مخالفین خاص خود را هم داشت که در نهایت با ورود دکتر لاریجانی استیضاح کنندگان هم امضای خود را پس گرفتند و موضوع ختم به خیر شد . در هنگامه استیضاح وزیرو در آن ایام پر التهاب ، مهندس جعفرزاده گویا آقای کوچکی نژاد را سیبل قرارداده و طی مصاحبه ای می گوید:  امضاء کنندگان استیضاح وزیر آموزش و پرورش بدنبال امتیاز گیری هستند . کوچکی نژاد هم در مصاحبه ای به این اظهارات جعفرزاده پاسخ داد.

بلافاصله سایت شاهد شمال ( سایت نزدیک به جعفرزاده) متن آرامی از مصاحبه ی مهندس  جعفرزاده را آورد که آن متن به اهداف نمایندگی مردم بیشتر نزدیک بود . ولی  شناختی که بعضی ها از جناب جعفرزاده داشتند این نوع کوتاه آمدن را از ایشان بعید می دانستند ! آنها معتقد بودند که توپخانه جعفرزاده همیشه آماده شلیک هست و توپچی هایش هم خوب ساپورت می کنند! ما هم چون شما موضوع را به فراموشی سپردیم. ولی ……

اخیراً شنیدیم که جناب مهندس جعفرزاده از جناب مهندس کوچکی نژاد (هر دو از نمایندگان رشت ) در دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه……… (کارکنان دولت) تهران شکایت کرده که مهندس کوچکی نژاد در مصاحبه اش به من توهین کرده است .  گویا مهندس کوچکی نژاد هم در مکاتبه ای با دادسرا گفته که به کسی توهین نکرده و نامی از کسی به میان نیاورده است . بعدهم اضافه کرده که چطور وقتی آقای جعفرزاده 4تن از نمایندگان گیلان را  در ماجرای استیضاح رئیس جمهور به ” بی بصیرتی ” متهم می کند  ویا امضاء کنندگان استیضاح وزیر آموزش و پرورش را می گوید که بدنبال امتیاز گیری هستند توهین نیست ولی اگرکسی  به مصاحبه ایشان واکنش نشان دهد توهین است ؟!

البته کوچکی نژاد در همین مرقومه ماجرای تلفن زدن جعفرزاده به رئیس سازمان ؟؟؟؟!! راهم  در آن اضافه کرده و…

هر چند در این ما جراما به آقای کوچکی نژاد کمی بیشتر حق می دهیم و به نظر می رسد آقای جعفرزاده خود این خلیفه کشی ها را رسم کرده دیگر نباید از واکنش همکارخود ناراحت و بعدهم شکایت کند.
چیزی که چه در ایام تبلیغات انتخابات مجلس نهم و استفاده از واژه هاو القاب بد برعلیه نماینده عالی دولت یعنی استاندار و بعد هم معاون سیاسی اش و حتی اخیراً در  همین حوادث اخیریکشنبه سیاه مجلس جناب آقای جعفرزاده درمخالفت با وزیر به دولت حمله می کند و  خطاب به آقای احمدی نژاد رییس جمهورقانونی ملت می گوید : در سرعقل باید – بی کلاهی عار نیست !!! و جایی که حضرت آقا اینگونه حرکات را نکوهش می کند و اینگونه التهاب آفرینی ها را همسویی با دشمنان می داند و….

… ولی  معتقدیم باید شعاع تحمل و اندازه مان را افزایش دهیم . رفاقت را دربین خود رشد دهیم . 2نماینده در یک شهر بخواهد اینگونه در مقابل هم بایستند . مردم چه می گویند . مردم می گویند شما که قدرت تحمل  یک مصاحبه و یک نفر را ندارید چگونه برای یک ملت می خواهید تصمیم گیری کنید ؟.  باید این ساده انگاری ها را کنار گذاشت و با رفاقت و تفاهم به فکر مشکلات و معیشت مردم بود.

koocheki21

 

 

انتهای پیام/97


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads