کد خبر: 195820 - تاریخ: شنبه، 14 دسامبر 2019 - 08:51

در هفته ششم لیگ برتر و دسته یک شطرنج گیلان ؛

تیم های شطرنج خمام به ۲ پیروزی و ۱ شکست رضایت دادند

هفته ششم لیگ برتر و دسته یک گیلان شامگاه جمعه در تالار مهد اندیشه هیات شطرنج استان پیگیری شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ هفته ششم لیگ برتر و دسته یک گیلان شامگاه جمعه در تالار مهد اندیشه هیات شطرنج استان پیگیری شد.

دربازی های انجام شده این هفته تیم های شهرداری خمام و باشگاه پیشگام با نتیجه مشابه ۳ بر ۱ به ترتیب مقابل باشگاه نوین رشت و لوازم خانگی پارس خزر به برتری دست یافتند.

دربازی های دیگر  انجام شده باشگاه استاد بزرگ همایون توفیقی ، مجتمع آریای لوشان ، بازرگانی آقا طلای فومن ، با نتیجه مشابه ۳٫۵ بر ۰٫۵ به ترتیب مقابل شورای شهرخمام ، باشگاه نوین گیلان و باشگاه نخبگان به برتری دست یافتند.ضمن اینکه تیم های منطقه آزاد انزلی و بانک ملی با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت.

در پایان هفته ششم این رقابت ها بانک ملی با ۱۱ امتیاز در رده اول قراردارد،مجتمع اریای لوشان با ۱۰ امتیازدوم است و لوازم خانگی پارس و شهرداری خمام با ۸ امتیازدر رده های بعدی قراردارند.

اما دربازی های مهم لیگ دسته یک فروشگاه رایی خمام و کانون وکلای دادگستری گیلان بانتیجه مشابه ۳ بر ۱ به ترتیب مقابل باشگاه پیشگام قلعه الف و باشگاه پیشگام به برتری دست یافتند و هیات شطرنج لنگرود ،هیات شطرنج سیاهکل و همچنین هیات شطرنج تالش به ترتیب مقابل باشگاه پیشگام قلعه یک،باشگاه شطرنج کیش و توزیع برق به برتری مشابه ۲٫۵ بر ۱٫۵ رسیدند .ضمن آن که بازی شهرداری بندرانزلی و سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان ۲ بر ۲ مساوی شد.

دراین دسته کانون وکلای دادگستری گیلان با۱۰ امتیازدررده اول قراردارد و باشگاه پیشگام قلعه سه وهیات شطرنج لنگرود با ۹ امتیاز صدرنشین را تعقیب می کنند.

انتهای پیام

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads