کد خبر: 195801 - تاریخ: جمعه، 13 دسامبر 2019 - 10:08

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان:

۱۲۴۰ گیلانی در طرح ملی مسکن صاحب‌خانه می‌شوند

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از آغاز ثبت‌نام یک هزار و ۲۴۰ متقاضی در طرح اقدام ملی مسکن به جهت خانه‌دار شدن آن‌ها در استان خبر داد.

به گزارش خوبان، ماکان پدرام امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز فرایند ثبت‌نام گیلانیان در طرح اقدام ملی مسکن اظهار کرد: از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه هفته جاری ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در گیلان آغاز می‌شود و گیلانیان واجد شرایط می‌توانند تا پایان روز ساعت دوشنبه هفته آتی به مدت سه روز در این طرح ثبت‌نام کنند.

وی با بیان اینکه طرح اقدام ملی مسکن طرحی است که به‌منظور احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغازشده، افزود: سهمیه استان گیلان در مرحله اول ثبت‌نام یک هزار و ۲۴۰ واحد است که از این تعداد ۵۰۰ واحد در رشت، ۲۵۰ واحد در بندرانزلی و ۴۹۰ واحد باقی‌مانده نیز در شهر‌های زیر یکصد‌هزار نفر اجرایی می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه در این طرح متقاضی می‌تواند بالغ‌بر ۷۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کند، گفت: این تسهیلات با سود ۱۸ درصد و با بازپرداخت ۱۲ ساله در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار می‌گیرد.

پدرام با اشاره به بخشی از شرایط لازم متقاضیان برای دریافت تسهیلات اقدام ملی مسکن بیان کرد: داشتن تأهل یا سرپرستی خانوار، نداشتن مالکیت مسکن از سال ۱۳۸۴ به بعد و همچنین عدم استفاده از خدمات دولتی و یارانه‌ای مسکن و زمین مسکونی و نداشتن منع قانونی برای دریافت تسهیلات بانکی از مهم‌ترین شرایط متقاضیان در طرح اقدام ملی مسکن است.

منبع : فارس

انتهای پیام

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads