کد خبر: 195762 - تاریخ: پنج‌شنبه، 12 دسامبر 2019 - 09:08

فرمانده انتظامی شهرستان رشت:

سارقان باطری‌های دکل مخابراتی در رشت دستگیر شدند | متهمان یک مرد و یک خانم ۲۱ ساله بودند

سرهنگ علی رمضانی، فرمانده انتظامی شهرستان رشت گفت: ۲ سارق باطری‌های دکل مخابراتی در رشت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزاذرش خوبان، فرمانده انتظامی شهرستان رشت گفت: ۲ سارق باطری‌های دکل مخابراتی در رشت شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ علی رمضانی در این خصوص بیان داشت: در پی وقوع سرقت باطری‌های فشار قوی دکل‌های مخابراتی در شهر رشت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: در پی اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر تردد مشکوک یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ در محل‌های وقوع سرقت، بلافاصله ماموران یگان امداد برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی با حضور در محل مورد نظر یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ را به همراه ۲ سرنشین در حالی که حین پرسه زنی در محل اعلامی بودند مشاهده و آن را متوقف کردند.

سرهنگ رمضانی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو مورد نظر ۸ عدد باطری سرقتی دکل‌های مخابراتی کشف شد تصریح کرد: متهمان که یک مرد ۳۱ ساله و یک خانم ۲۱ ساله بودند دستگیر شدند.

این مقام انتظامی گفت: متهمان در بررسی فنی پلیس به ۴ فقره سرقت باطری دکل‌های مخابراتی در شهرستان رشت و استان قم اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه پس از استعلام به عمل آمده مشخص شد یکی از متهمان (مرد) تحت تعقیب قضائی است افزود: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت در پایان موفقیت پلیس در این عملیات را نتیجه اعلام به موقع شهروندان عنوان کرد و گفت: سامانه ۱۱۰ در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت اخبار و گزارش‌های مردمی است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads