کد خبر: 195744 - تاریخ: چهارشنبه، 11 دسامبر 2019 - 14:51

بخشدار در جمع دهیاران خمام ؛

اصل مشارکت مردمی مهم ترین عنصر انتخابات است

رضا مهدوی صبح امروز در جمع دهیاران روستاهای این بخش خمام با اشاره به اینکه عملکرد دهیاران در سطح روستاها در انتخابات موجب اطمینان خاطر و اعتمادسازی مردم خواهد بود افزود: اصل مشارکت مردمی مهم ترین عنصر انتخابات است.

به گزارش خوبان خبر ؛ رضا مهدوی صبح امروز در جمع دهیاران روستاهای این بخش خمام با اشاره به اینکه عملکرد دهیاران در سطح روستاها در انتخابات موجب اطمینان خاطر و اعتمادسازی مردم خواهد بود افزود: اصل مشارکت مردمی مهم ترین عنصر انتخابات است.

بخشدار خمام ضمن تاکید بر تشویق مردم روستاها جهت شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی توسط دهیاران از آنان خواست که در مخالفت و یا حمایت از کاندیداهای انتخاباتی مداخله نکنند چرا که دهیاران نقش تاثیرگذاری در ایجاد اعتمادسازی مردم در سطح روستاها دارند.

وی با بیان اینکه مجریان برگزاری انتخابات، مسئولین و نیز دهیاران در سطح روستاها امانتدار رای مردم هستند، تصریح کرد: حضور نمایندگان اصلح و توانمند در مجلس نتیجه انتخاب نماینده کارآمد توسط مردم است که در راستای توسعه و شکوفایی در ابعاد مختلف تاثیرگذار خواهد بود.

رضامهدوی اضافه کرد: درحال حاضر بستر و مقدمات لازم جهت برگزاری انتخابات در فضایی سالم فراهم شده و در این راستا از امکانات و ظرفیت موجود دهیاری ها از قبیل اینترنت و… نیز استفاده خواهد شد.

بخشدار خمام با بیان اینکه روستا به معنای واقعی کلمه باید باعث ایجاد رونق اقتصادی شود و نقش دهیاران در این زمینه مهم است ، افزود:  امروز روستاها باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود به‌عنوان محور تولید و ایجاد اشتغال باشند. 

 

 

انتهای پیام/۳۶۹

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads