کد خبر: 195742 - تاریخ: چهارشنبه، 11 دسامبر 2019 - 12:49

استاندار گیلان:

اعتماد عمومی مهمترین سرمایه اجتماعی جمعیت هلال احمر است

استاندار گیلان با اشاره به نقش مهم جمعیت هلال احمر در خدمات رسانی به مردم در زمان بحران ها و حوادث، گفت: اعتماد عمومی مهمترین سرمایه اجتماعی این سازمان مردم نهاد است.

به گزارش خوبان، ارسلان زارع پیش از ظهر چهارشنبه همایشی «روز جهانی داوطلب» در سالن اجتماعات جمعیت هلال احمر گیلان شعار امسال این روز را «برای آینده ای فراگیر داوطلب شو» عنوان و اظهار کرد: هدف ما عضویت ۱۵ هزار داوطلب در جمعیت هلال احمر گیلان است، که با توجه به نوع دوستی و خصوصیت رفتاری و اجتماعی مردم استان بویژه جوانان  این برنامه محقق خواهد شد.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه اعتماد عمومی مهمترین سرمایه اجتماعی این سازمان مردم نهاد است، افزود: بر اساس این اعتماد بود که در حادثه سیل اخیر، استان گیلان بیش از ۵۰ میلیارد ریال کمک های نقدی و غیرنقدی از طریق جمعیت هلال احمر این استان ارسال شد.

وی با بیان اینکه داوطلبان نقش موثری در افزایش اعتماد بین مردم و خیرین دارند، گفت: حلقه اتصال توان توانمندان و نیاز نیازمندان، داوطلبان جمعیت هلال احمر هستند که زمینه همکاری و مشارکت های خیران در تامین تجهیزات، زیرساخت ها و تحقق برنامه های هلال احمر مفید و موثر است.

زارع از هلال احمر بعنوان بزرگترین سازمان مردم نهاد جمهوری اسلامی ایران نام برد و افزود: هلال احمر نقش موثری در امید آفرینی دارد و داوطلبان فارغ از جایگاه حقیقی و حقوقی و زندگی فردی و اجتماعی خود در تمام شرایط کنار مردم قرار می گیرند.

استاندار گیلان با تاکید بر گیلان جز استان های حادثه خیز و گردشگرپذیر است، اظهار کرد: آموزش های لازم، دانش و آگاهی بخشی به مردم، ارتقای فن و دانش داوطلبان از طریق کارگاه های آموزشی در راستای افزایش کیفیت خدمات رسانی با سرعت بیشتر باید مورد توجه قرار گرفته و تقویت شود.

کد خبر 4795027
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads