کد خبر: 195732 - تاریخ: چهارشنبه، 11 دسامبر 2019 - 08:41

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

سازش ۷۳ درصد از پرونده های مراکز مشاوره و مددکاری گیلان

فرمانده انتظامی گیلان گفت: ۷۳ درصد پرونده های ارجاعی امسال به مراکز مشاوره و مددکاری نیروی انتظامی گیلان صلح و سازش شده است.

به گزارش خوبان، سردار عزیزالله ملکی با اشاره به ارجاع ۳ هزار و ۳۴۱ پرونده به مراکز مشاوره و مددکاری گیلان، اظهار کرد: از این تعداد ۲ هزار و ۴۵۶ پرونده معادل ۷۳ درصد با تلاش کارشناسان مشاوره و مددکاری انتظامی گیلان به صلح و سازش منجر شد.

وی با بیان اینکه امسال پرونده ۷ هزار و ۴۰۱ نفر به مراکز مددکاری و مشاوره کلانتری‌های گیلان فرستاده شده است، افزود: از این تعداد هزار و ۵۹۷ پرونده به مرکز مشاوره و ۵ هزار و ۸۰۴ پرونده دیگر نیز به دوایر مشاوره کلانتری‌ها فرستاده شد که طرفین دعوا از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند.

فرمانده انتظامی گیلان گفت: مشاوره خانوادگی، فردی، تربیتی، تحصیلی، روانی، شغلی، اقتصادی، ازدواج، تحصیل، حقوقی و روانشناختی، خدماتی است که به صورت رایگان در مراکز و دوایر مشاوره کلانترهای استان ارائه می ‌شود.

سردار ملکی هدف از تأسیس مراکز مشاوره را ایجاد رابطه نزدیک و صمیمی همراه با اعتماد بین مردم و پلیس، شناسایی ریشه ‌ها و زمینه‌های بروز رفتارهای ناهنجار و بزهکارانه، کاهش بار نیروی انتظامی و قضائی پلیس و مشکلات اجتماعی مردم است.

انتهای پیام

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads