کد خبر: 195721 - تاریخ: سه‌شنبه، 10 دسامبر 2019 - 16:26

صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی گیلان آغاز به کار کرد

صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی گیلان امروز (سه شنبه) همزمان با افتتاح بیستمین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار استان آغاز به کار کرد.

به گزارش خوبان، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی استان گیلان اظهار داشت : صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی گیلان موسسه مالی و اعتباری خصوصی است که نصف سهام آن در اختیار دانشگاه گیلان ، پارک علم و فناوری و دانشگاه علوم پزشکی، و نیم دیگر سهام آن در اختیار شرکت های سرمایه گذاری خصوصی قرار دارد.

دانیال سمیعی ارائه تسهیلات و جذب مبالغ، توانمندسازی شرکت های دانش بنیان از طریق آموزش، راهبری و ارزیابی را از وظایف صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی گیلان عنوان و اضافه کرد: ویژگی این صندوق ارائه خدمات سرمایه گذاری خطر پذیرست که تا پیش از این در استان نهاد مستقلی متولی آن نبود.

وی خاطر نشان کرد: صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی گیلان با کسب مجوز از صندوق نوآوری و شکوفایی کشور در خرداد ماه سال جاری ثبت شد و پس از طی مراحل راه اندازی فرآیندها و تجهیز ساختمان ادارای فعالیت خود را از امروز رسما آغاز کرد.

 بیستمین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار گیلان از روز سه شنبه در افزون بر ۳۰ غرفه با بیش از ۳۰۰ طرح فناوری ثبت شده با هدف ارائه و معرفی دستاورهای پژوهشی در سالن سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گشایش یافت.

بیستمین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار استان گیلان تا بیست و یکم ماه جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۸ برای بازدید علاقمندان دایر است.

انتهای پیام
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads