کد خبر: 195675 - تاریخ: دوشنبه، 9 دسامبر 2019 - 16:35

مدیرکل کمیته امداد گیلان

۱۸۹۳ کودک گیلانی دارای سوء تغذیه از سبدهای غذایی بهره مند شدند

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به اینکه در هشت ماهه نخست امسال چهار سبد غذایی در میان کودکان دارای سوء تغذیه توزیع شده است، گفت: ۱۸۹۳ کودک از سبدهای غذایی بهره‌مند شدند.

به گزارش خوبان ،   عباس اهرابی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه کمک به رفع سوء تغذیه کودکان زیر۶ سال یکی از برنامه‌های کمیته امداد است، اظهار کرد: در همین راستا در هشت ماهه نخست امسال چهار بسته غذایی بین کودکان دارای سوء تغذیه در گیلان توزیع شد.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۸۹۳ کودک دارای سوء تغذیه از سبد غذایی بهره مند شدند، گفت: ماهانه به صورت میانگین هر کودک دارای سوء تغذیه ۱۰۰ هزار تومان دریافت می کند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان ادامه داد: سبدهای غذایی شامل حبوبات، لبنیات، برنج، روغن، گوشت مرغ و ماهی است که با مشارکت خیران برای بهبود وضعیت کودکان زیر شش سال دارای سوء تغذیه اهدا می شود.

وی با تأکید بر لزوم حمایت خیران از اجرای طرح همسفره، تصریح کرد: حمایت از اجرای این طرح در راستای تأمین منابع مالی مورد نیاز برای تهیه سبدهای غذایی لازم و ضروری است.

اهرابی از توزیع دو بسته دیگر طی روزهای آینده در میان کودکان دارای سوء تغذیه اشاره کرد و افزود: کلاس‌های آموزشی و طرح‌های پیشگیرانه برای افراد دارای سوء تغذیه برگزار می شود.

وی با اشاره به اهدای سبد غذایی به مادران  شیرده تحت حمایت کمیته امداد گیلان، گفت: امسال ۲۲ مادر شیرده نیز از سبد غذایی بهره مند شده اند.

کد خبر 4793327
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads