کد خبر: 195634 - تاریخ: یکشنبه، 8 دسامبر 2019 - 17:58

در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان گیلان ؛

شکست شهرداری خمام مقابل فراز لاهیجان

و تیم فوتبال شهرداری خمام و فراز لاهیجان از هفته پازدهم رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان گیلان در ورزشگاه  تختی لاهیجان عصر امروز از ساعت ۱۴ مصاف یکدیگر رفتند.

 به گزارش خوبان خبر ؛ دو تیم فوتبال شهرداری خمام و فراز لاهیجان از هفته پازدهم رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان گیلان در ورزشگاه  تختی لاهیجان عصر امروز از ساعت ۱۴ مصاف یکدیگر رفتند.

سپید پوشان شهرداری خمام با کسب ۱۶ امتیاز مکان دهم جدول را به خود اختصاص داده و به مصاف تیمی رفت که با دو امتیاز بیشتر در مکان  هفتم ایستاده است؛ شهرداری چی ها در هفته چهار دهم مقابل  الماس اسالم  در خانه تن به تساوی دادند و در سوی مقابل فراز لاهیجان  مقابل تیم بنیاد پره سر با نتیجه سه بر  دو به پیروزی دست یافت.

بازنده‌ هفته چهاردهم برای پیروزی در هفته پازدهم وارد زمین شد ولی این تیم مهمان بود که در خیلی سریع و در دقیقه ۲ بازی توسط سهیل آزیانفر تیم شهرداری خمام مقابل حریف پیش انداخت، اما تیم فراز لاهیجان از فرصت میزبانی به  خوبی استفاده کرد توانست در دقایق ۱۷ و ۲۰ دروازه شاکردان محمدیانی را باز کند ، این نتیجه تا آخر باقی ماند تا شهرداری خمام متحمل نهمین شکست خود در رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان گیلان شود. 

 

انتهای پیام/۵۲۲۲

 

 

 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads