کد خبر: 195565 - تاریخ: شنبه، 7 دسامبر 2019 - 09:31

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان ؛

طرح دادرس در ۲۳۴ مدرسه گیلان اجرا شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به اجرای طرح دادرس در ۲۳۴ مدرسه این استان، گفت: ۱۰ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در قالب این طرح آموزش دیدند.

به گزارش خوبان، مهدی ولی پور در این باره با بیان اینکه طرح دادرس با هداف ایجاد امادگی در دانش آموزان برای مقابله با حوادث و کاهش خطرپذیری ناشی از حوادث در مدارس اجرایی می شود، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت بالای آموزش و پرورش برای ترویج و فرهنگ سازی در زمینه تربیت نیروهای متخصص و توسعه و ترویج فرهنگ خود امدادی و سازماندهی تیم‌های بحران لازم و ضروری است.

وی در ادامه اجرای طرح دادرس از قوانین جدید مدیریت بحران دانست و افزود: با این ابلاغیه جدید و اجرای طرح دادرس می توانیم مدارس را به مرکز مدیریت بحران محلی تبدیل کنیم.

ولی پور با اشاره به اینکه اجرای طرح دادرس از سال ۹۰ آغاز شده است، گفت: در این مدت شاهد اقدامات و پیشرفت‌های فراوانی در افزایش و تقویت آگاهی و آمادگی دانش آموزان برای مقابله با حوادث احتمالی بوده‌ایم.

 وی با تأکید بر اینکه به دنبال ایجاد محیطی امن و سالم در سطح مدارس هستیم، تصریح کرد: در سال گذشته طرح دادرس در ۲۳۴ مدرسه استان گیلان اجرایی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به اینکه در این مدارس ۱۰ هزار و ۵۰۰ دانش آموز تحت آموزش قرار گرفتند، ادامه داد: همچنین دوره آموزش طرح همسان سازی مربیان طرح دادرس با محوریت بازآموزی مربیان در دستور کار قرار گرفته است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads