کد خبر: 195546 - تاریخ: جمعه، 6 دسامبر 2019 - 19:04

گلزنی سارا قمی و محمد دادرسی مانع شکست تیم های هیئت فوتبال البرز و سپیدرود رشت نشدند

تیم‌های هیئت فوتبال البرز و سپاهان اصفهان امروز (جمعه) از ساعت ۱۰ و در چارچوب بازی‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان در ورزشگاه شریعتی کرج به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری پنج بر یک سپاهان به پایان رسید. 

به گزارش خوبان خبر، تیم‌های هیئت فوتبال البرز و سپاهان اصفهان امروز (جمعه) از ساعت ۱۰ و در چارچوب بازی‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان در ورزشگاه شریعتی کرج به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری پنج بر یک سپاهان به پایان رسید. 

نیمه اول بازی توپ  بیشتر در زمین البرز و به سود سپاهان به حرکت درآمد و موقعیت‌های زیادی برای  این تیم خلق شد که با واکنش خوب دروازه‌بان البرز روبرو  شد تا اینکه صفورا جعفری، بازیکن سپاهان در دقیقه ۱۳ گل اول تیم خود را  وارد دروازه البرز کرد. در ادامه داور یک پنالتی به نفع سپاهان اعلام کرد اما هاجر دباغی نتوانست این موقعیت را به گل تبدیل کند.

در نیمه دوم، بازی هجومی‌تری از تیم اصفهانی در دستور کار قرار گرفت و این تیم با دبل هاجر دباغی و گل شقایق روزبهان در دقایق ۴۸، ۵۰، ۵۴ خیال خود را از بابت کسب سه امتیاز این بازی راحت کرد و تک گل  سارا قمی، بازیکن هیات البرز در دقیقه ۵۷ هم نتوانست تاثیری روی نتیجه کسب شده بگذارد. 

در ادامه این هاجر دباغی بود که برای آخرین بار موفق به گلزنی شد تا در بازی رو در رو در مقابل رقیب با سابقه خود _سارا قمی_ نام خود را در صدر جدول برترین گلزنان لیگ با ۱۳ گل زده و یک گل بیشتر از قمی ثبت کند.

همچنین در هفته شانزدهم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور، جام آزادگان تیم سپیدرود عصر امروز در ورزشگاه سردار جنگل رشت با نتیجه ۳ بر یک مغلوب تیم بادران تهران شد.
برای سپیدرود محمد دادرسی در دقیقه ۵۱ گل زد و گلهای بادران تهران را کیوان امرایی در دقیقه ۵۱ از روی نقطه پنالتی، ایمان غلامی در دقایق ۴۵ و ۶۲ به ثمر رساندند.
سپیدرود رشت با ۱۵ امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار گرفت.

 

انتهای پیام

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads