کد خبر: 195518 - تاریخ: پنج‌شنبه، 5 دسامبر 2019 - 21:48

با قبولی در آزمون استخدامی ؛

۲ خمامی برای مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی پذیرفته شدند

نتایج نهایی آزمون استخدامی مشاغل آتش‌نشانی شهرداری‌های سراسر کشور در استان‌های کرمانشاه، گلستان، گیلان و همدان اعلام شد.

به گزارش خوبان، با توجه به برگزاری آزمون استخدامی مشاغل آتش‌نشانی شهرداری‌های سراسر کشور در مردادماه سال جاری، نتایج نهایی این‌آزمون در استان‌های کرمانشاه، گلستان، گیلان و همدان که مرحله آزمون عملی را به پایان رسانده و نتایج آنها نهایی شده، برای سیر سایر مراحل استخدامی اعلام گردید.
داوطلبان پذیرفته‌شده در استان گیلان از ۱۹ الی ۲۱ آذرماه جاری فرصت دارند به دفتر هسته گزینش در ساختمان شماره ۲ استانداری مراجعه نموده و مراحل استخدامی خود را تکمیل نمایند.

، بهمن رادمند با کسب نمره نهایی ۴۲,۸۳٪ در آزمون کتبی و ۷۴۴,۱۷ در آزمون عملی برای شغل آتش‌نشان و رشید رهبر با کسب نمره نهایی ۲۶,۴۱٪ در آزمون کتبی و ۷۴۱,۵۸ در آزمون عملی برای شغل راننده وسایط نقلیه تندرو سنگین پذیرفته شده، که هر دو از سهمیه آزاد برخوردار بوده‌اند.
این‌گزارش می‌افزاید، هوشنگ عباسقلی‌زاده «مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری» فروردین‌ماه سال جاری به فرایند جذب غیرقانونی نیروها در بدنه شهرداری خمام اشاره نموده و آن‌را تخلف خوانده بود. این درحالی است که نامی‌از خمام در سهمیه استخدام آتش‌نشانی‌های کشور به چشم نخورده و شانس داوطلبین در مقابل نورچشمی‌ها برای جذب در واحد آتش‌نشانی خمام کور به‌نظر می‌رسید ؛ با این‌وجود ۲ خمامی با شرکت در آزمون استخدامی و انتخاب «رشت» به‌عنوان محل مورد تقاضا، در آزمون استخدامی پیمانی برای مشاغل آتش‌نشانی پذیرفته شدند.

منبع : خمام نیوز

انتهای پیام/۵۵

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads