کد خبر: 195162 - تاریخ: پنج‌شنبه، 28 نوامبر 2019 - 10:19

معاون اجتماعی سپاه قدس استان گیلان خبر داد :

اجرای طرح ملی محرومیت‌زدایی در خمام

معاون اجتماعی سپاه قدس استان گیلان از اجرای طرح ملی محرومیت‌زدایی در خمام خبر داد.

به گزارش خوبان خبر ؛ محسن جعفری شامگاه چهارشنبه در دیدار با مدیران ورزش و جوانان استان گیلان با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی در اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی یاور مردم باشند اظهار کرد: معاونت اجتماعی سپاه قدس استان از سه سال گذشته طرح‌های محرومیت‌زدایی را در گیلان آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه طرح‌های محرومیت‌زدایی در ۶ شهرستان تالش، رشت، رودسر، انزلی، لنگرود و لاهیجان در حال اجرا است، افزود: برای ۱۰ شهرستان و دو مرکز بخش سنگر و خمام نیز برنامه داریم و در محلات محروم شناسایی‌شده طرح‌های محرومیت‌زدایی اجرایی می‌شود.

به گفته معاون اجتماعی سپاه قدس استان گیلان، پیشگیری از اعتیاد، ویزیت رایگان، ایجاد و گسترش زیرساخت‌های عمرانی، اردوهای جهادی، اشتغال، آموزش مهارت و ازدواج از طرح‌های اجراشده در محلات محروم گیلان بوده که با کمک بسیجیان و رده‌های مختلف سپاه اجرایی شده است.

جعفری با بیان اینکه سرای محله با مدیریت یک روحانی در محلات محروم راه‌اندازی و فعال‌شده است، گفت: درمجموع برای بیش از ۱۱۰ هزار نفر از ۶ محله گیلان برنامه محرومیت‌زدایی اجرایی می‌شود.

وی با ابراز اینکه تفاهم‌نامه اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی با اداره کل ورزش و جوانان گیلان به‌زودی انعقاد می‌شود، بیان کرد: از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی در حوزه محرومیت‌زدایی بهره می‌بریم تا در راستای خدمت به مردم اقدامات گسترده‌تری انجام شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads