کد خبر: 195103 - تاریخ: سه‌شنبه، 26 نوامبر 2019 - 20:42

اجتماع بزرگ شکوه مقاومت بسیجیان بخش های خمام، خشکبیجار و لشت نشاء برگزار شد

اجتماع بزرگ شکوه مقاومت بسیجیان بخش های خمام، خشکبیجار و لشت نشاء  که در سالن ورزشی تختی خمام برگزار شد،

به گزارش خوبان خبر ؛ فرمانده سپاه مقداد شهرستان رشت صبح سه شنبه اجتماع بزرگ شکوه مقاومت بسیجیان بخش های خمام، خشکبیجار و لشت نشاء  که در سالن ورزشی تختی خمام برگزار شد، اظهار داشت: حرکت زنده و پویای بسیج در مبارزه با ضد انقلاب امروز عاملی برای برقراری امنیت پایدار در کشور شده است.

سرهنگ شهرام قاسمی در تبیین جایگاه ارزشمند بسیج با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هرکس کوچک ترین علاقه ای به جمهوری اسلامی داشته باشد، بسیجی است؛ گفت: امروز ارزشمندترین و ماندگارترین تابلو بسیج قاب های زیبا و منور شهدا هستند، لذا افتخار می کنیم عضو نیرویی هستیم که دنیا از برتری این نیرو در تمام عرصه ها درمانده است.

فرمانده سپاه مقداد رشت همچنین با تشریح اینکه در دکترین نظامی آمریکا این مهم وجود دارد که اگر ندانند با چه استعداد و نیرویی قصد شروع جنگ دارند، هرگز حمله ای انجام نمی دهند؛ بیان کرد: امروز مسئولان آمریکایی درمانده اند از اینکه اگر جنگی را شروع کنند و بعد ایران با چه میزانی از مقاومت آن ها را درگیر خواهد کرد.

وی  ابراز داشت: مقابله با استکبار کار ساده ای نیست با اینکه آمریکا و اسرائیل برای مقابله با ایران همه امکانات را به کار گرفته اما ملت ما بر مبنای باورهای دینی معتقدند کسی که در مسیر صراط مستقیم حرکت کند در مقابل دشمن می تواتد ایستادگی کند.

سرهنگ شهرام قاسمی  تصریح کرد: امروز در تقابل با آمریکا، هجمه های آمریکا، تهدیدات آمریکا و صهیونیست و اپوزیسیون های خارج نشین خداوند ما را پیروز کرده و قدرتمندانه در مقابل آن ها ایستاده ایم.

فرمانده سپاه مقداد رشت خاطرنشان کرد: مشکل ما با آمریکا به هیچ وجه حل نخواهد شد مگر اینکه دولت ما، انقلاب ما و جبهه مقاومت آمریکایی باشد و آن زمان است که مشکل ما با آمریکا برطرف می شود. لذا اگر زمانی دیدید که لحن آمریکا در برابر ایران متفاوت شد یقین بدانید که آمریکا اصلاح نشده بلکه ایران و مقاومت آمریکایی شده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حوادث چند روز گذشته اشاره کرد و بیان کرد: حوادث اخیر هر چند تلخ بود اما مردم انقلابی ایران اسلامی با جدا شدن از صف اختشاشگران توانستند توطئه دشمن را در همان نطفه خفه کنند و بار دیگر دشمنان به اهداف خود نرسیدند.

 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads