کد خبر: 194906 - تاریخ: شنبه، 23 نوامبر 2019 - 17:14

روز گذشته ؛

فرمانده جدید سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت معرفی شد

سرهنگ شهرام قاسمی به‌عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه مقاومت مقداد شهرستان رشت معرفی شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ سردار محمد عبدالله پور  روز گذشته در مراسم تودیع معارفه فرمانده سپاه ناحیه مقداد رشت در مسجد جامع خمام  با اشاره به راز ماندگاری انقلاب اسلامی اظهار کرد: امام (ره) انقلاب کرد تا بیگانگان و استکبار را از این کشور دور و ایران را از سلطه آمریکا خارج کند تا از این طریق بتواند شریعت و دین را در جامعه رواج دهد.

وی با تأکید بر وجود مشکلات اقتصادی در کشور گفت: همه مردم با همه سلایق مختلف اکنون در کشور دچار مشکلات اقتصادی هستند و کسی این مسئله را کتمان نمی‌کند اما همین مردم وقتی دیدند دشمن از اعتراض آن‌ها سوءاستفاده می‌کند خود را از صف اغتشاشگران کنار کشیده و حفظ انقلاب را اولویت دانستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اذعان به اینکه استکبار دو سال ونیم به اغتشاشگران برای ایجاد آشوب در جامعه آموزش داده است، تصریح کرد: تمام رفتارهای آشوب گران در گیلان، تهران، کرمانشاه و تمام نقاط کشور یک‌شکل بوده و این امر نشان‌دهنده آموزش دقیق این افراد است تا چطور جوانان را با خود همراه کنند‌.

عبدالله پور با درخواست از مسؤولان در خصوص توجه به ظرفیت داخلی بیان کرد: کشور به لحاظ پولی، امکانات و نیروی جوان هیچ کمبودی ندارد و اگر مسؤولان نگاه خود را از خارج به داخل بیاورند بسیاری از مشکلات حل‌شده و رونق تولید شکل می‌گیرد.

به گزارش خوبان خبر ؛ روز گذشته با حضور سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان یک باب مسکن محرومین در روستای کویشا  و پایگاه مقاومت بسیج شهید صدوقی مرزدشت مورد افتتاح قرار گرفت. 

گفتنی است؛ سرهنگ شهرام قاسمی که سابقه فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت شهرستان شفت را داشت طی حکمی به‌عنوان فرمانده‌ی جدید سپاه ناحیه مقاومت مقداد منصوب  و از زحمات ۱۸ ماهه‌ سرهنگ حسن امینی تقدیر به‌عمل آمد.

 

انتهای پیام/۸۲۳۳

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads