کد خبر: 194858 - تاریخ: شنبه، 16 نوامبر 2019 - 13:45

با حضور ۳ والیبالیست خمامی ؛

تیم والیبال ۴ نفره بانوان گیلان در رقابت‌های ورزشی روستاییان و عشایر منطقه ۳ کشور نایب‌ قهرمان شد

در دیدار فینال تبم  والیبال بانوان گیلان مقابل تیم آذربایجان غربی قرار گرفت که در پایان با نتیجه دو بر صفر و با امتیازهای شکست خورد و نایب قهرمان این رقابت‌ها شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ رقابت‌های ورزشی روستاییان و عشایر منطقه ۳ کشور تحت عنوان جام خوشه‌ چین امروز در دو بخش مردان و زنان در ورزشگاه شش هزار نفری غدیر ارومیه به کار خود  پایان داد.

در این رقابت‌ها در ۶ رشته ورزشی شامل سه رشته کلاسیک فوتبال، والیبال و دو میدانی و سه رشته بومی محلی چوب‌کشی، طناب‌کشی و هفت‌سنگ مهارتی برگزار شد ، در بخش والیبال بانوان ، تیم گیلان به فینال راه یافته بود، با شکست مقابل آذربایجان غربی عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

در دیدار فینال این مسابقات تبم  والیبال بانوان گیلان مقابل تیم آذربایجان غربی قرار گرفت که در پایان با نتیجه دو بر صفر شکست خورد و نایب قهرمان این رقابت‌ها شد.

گفتنی‌است، سارا ملائی ، مهدیه و محدثه دلشاد از خمام به‌عنوان بازیکن و آرزو خوبان به‌عنوان سرپرست در ترکیب تیم گیلان حضور داشته، همچنین ایمان سهیلی سرپرست کاروان ورزشی روستایی و بومی محلی استان گیلان برعهده داشت. 

انتهای پیام/۵

 
 
 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads