کد خبر: 194795 - تاریخ: پنج‌شنبه، 14 نوامبر 2019 - 12:44

شریعتمداری در رشت مطرح کرد:

شکوفایی بخش‌های تعاونی زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی است

وزیر تعاون با اشاره به حمایت دولت از تشکل‌های کارگری و کارفرمایی، گفت: شکوفایی بخش‌های تعاونی زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خوبان،  محمد شریعتمداری صبح پنجشنبه در دیدار با آیت الله رسول فلاحتی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان گیلان با تأکید بر سیاست وزارت تعاون در زمینه ارتقای معیشت کارگران، اظهار کرد: ارائه خدمات بیمه‌ای و تأمین اجتماعی و همچنین تحقق بیمه بازنشستگی خانوارهای روستایی را از دیگر اولویت‌های این وزارتخانه است.

وی به طرح مبارزه با با فساد و پیشگیری از انحراف در وزارت تعاون، افزود: این طرح در راستای شفافیت عملکرد و ارائه خدمات و تسهیلات این وزارتخانه به مجموعه و جامعه هدف خود است.

وزیر تعاون با اشاره به فعالیت ۸۵ هزار واحد صنعتی بزرگ و ۴۸۰ هزار واحد تولیدی کوچک در کشور و با بیان تحریم‌های اقتصادی و بانکی نظام استکبار علیه نظام مقدس اسلامی، گفت: ایجاد اختلال در روندتولید کشور از مهم‌ترین اهداف این تحریم‌ها است.

وی تأکید کرد: دولت و همه کارگزاران نظام تلاش می کنند تا با تعامل و همکاری به ویژه در حوزه کارگری و کارفرمایی با جلب حمایت‌های مردمی در برابر توطئه های دشمنان مقاومت کنند.

وزیر تعاون همچنین تلاش برای شکوفایی هر چه بیشتر بخش‌های تعاونی را زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی و اصل ۴۴ قانون اساسی دانست و تصریح کرد: وزارت تعاون در راستای منویات رهبر معظم انقلاب تلاش کرده تا سهم ۲۵ درصدی تعاون در اقتصاد کشور را تحقق یابد.

انتهای پیام
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads