کد خبر: 194772 - تاریخ: چهارشنبه، 13 نوامبر 2019 - 21:26

مدیرکل سرمایه گذاری استانداری:

نقش محوری در تسهیل‌ سرمایه گذاری مدیران/فرصت‌ها استفاده شود

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری گیلان گفت: مدیران نقش محوری در تسهیل امر سرمایه گذاری دارند و باید قدرت ریسک خود را بالا ببرند.

به گزارش خوبان، بونس رنجکش بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه فنی فرصت‌های سرمایه گذاری بندرانزلی در فرمانداری اظهار کرد: باید با مدیریت صحیح و ریسک‌پذیری بالا از سوی مدیران استان اقدامات قانونی در راستای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف گیلان تسهیل شود.

وی بندرانزلی را قطب سرمایه‌گذاری در گردشگری و تجارت دانست و افزود: این شهر از گذشته به عنوان دروازه اروپا بوده و بسیاری از فرهنگ‌های موجود در استان از طریق این شهر ساحلی به گیلان وارد شده است اما متاسفانه فرصت‌های موجود در انزلی در حال نابودی است.

رنجکش با بیان اینکه مدیران نقش محوری در تسهیل گری سرمایه گذاری دارند، تاکید کرد: باید با افزایش قدرت ریسک در مدیریت، فرصت‌های رشد و بالندگی را توسعه داد و با همکاری همه دستگاه‌های متولی طرح‌ها را اجرایی کرد تا بهره وری لازم از سرمایه گذاری داشته باشیم.

وی با تاکید بر لزوم تسهیل و رفع موانع در مسیر سرمایه گذاری،  تصریح کرد: می توانیم با تسهیل مشکلات و تسریع در رفع موانع، فرصت‌های سرمایه گذاری را تبدیل به ارزش افزوده کنیم.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان همچنین ادامه داد: باید با نگاه کارآفرینی جدی و استفاده از ابزارها و تکنولوژی این امر تسهیل شود.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads