کد خبر: 194714 - تاریخ: سه‌شنبه، 12 نوامبر 2019 - 15:37

فرمانده انتظامی شهرستان رشت:

کشف ۳۵۳۶ فقره سرقت در رشت

فرمانده انتظامی رشت از کشف ۳۵۳۶ فقره سرقت و دستگیری ۲۱۶۵ سارق در هفت ماهه اول سال جاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خوبان، سرهنگ علی رمضانی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات پلیس شهرستان رشت در هفت ماهه اول سال جاری، اظهار کرد: در هفت ماهه سال جاری ۳۵۳۶ فقره سرقت کشف و ۲۱۶۵ سارق در کلانشهر رشت دستگیر و به مقام قضائی معرفی شده اند.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی بالغ بر ۱۹۰ کیلو و۲۸۰ گرم انواع موادمخدر را در این مدت کشف و چند باند موادمخدر را متلاشی کردند، افزود: ۸۲ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز و ۵۴۱۰ لیتر سوخت نیز در این مدت کشف شده است.

سرهنگ رمضانی با اشاره به دستگیری ۹۰۷ قاچاقچی و خرده فروش در این مدت، گفت: در نیمه نخست امسال ۴۱۴۲ عدد مواد محترقه غیرمجاز نیز کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ۲۹۷ واحد صنفی به علت رعایت نکردن مقررات انتظامی، صنفی و شئونات اسلامی و عدم رعایت مقررات صنفی با دستور مقام قضائی پلمپ شدند، تصریح کرد: با هماهنگی‌های به‌ عمل آمده با مقام قضائی، ۲۱۳۷ دستگاه موتورسیکلت و ۱۷۹۱ دستگاه خودرو به علل سرقتی بودن وسیله نقلیه، داشتن دستور توقیف قضائی، عدم رعایت قوانین و مقررات، بی‌نظمی در عبور و مرور و …توقیف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت طرح برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر و پیشگیری از سرقت را از اولویت های مهم پلیس اعلام کرد و از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads