کد خبر: 194539 - تاریخ: جمعه، 8 نوامبر 2019 - 10:36

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان خبر داد:

زلزله ۵.۹ ریشتری خسارتی در شهرهای استان گیلان برجای نگذاشت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: زلزله اخیر منطقه ترک از توابع شهرستان میانه در آذربایجان شرقی در تمام شهرهای گیلان نیز احساس شد اما تاکنون خسارتی در این مورد به ما گزارش نشده است.

به گزارش خوبان خبر ؛ رضا اسلامی با بیان اینکه حوالی ساعت ۲:۱۷ دقیقه امروز زلزله‌ای به بزرگی ۵.۹ ریشتر منطقه ترک از توابع شهرستان میانه در آذربایجان شرقی را لرزاند اظهار داشت: این زلزله طبق آخرین گزارشات واصله تاکنون خسارتی در شهرهای گیلان برجای نگذاشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با تأکید بر اینکه زلزله اخیر در تمام شهرهای این استان به صورت کامل احساس شده است عنوان کرد: با توجه به بزرگی این زمین‌لرزه، تمامی تیم‌های امداد و نجات استان گیلان برای مقابله با بحران احتمالی و جهت کمک به آسیب‌دیدگان هم‌اینک در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند.

اسلامی با بیان اینکه وضعیت مناطق مختلف استان گیلان که زلزله صبح امروز در آن‌جا احساس شده است به دقت مورد ارزیابی قرار می‌گیرد تصریح کرد: تا این لحظه گزارش یا اخباری در مورد اینکه زلزله ۵.۹ ریشتری خسارت یا آسیبی به ساختمان‌ها، ابنیه و موارد این‌چنینی وارد کرده باشد به دست ما نرسیده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به اینکه هم‌اینک ستاد بحران این استان در حالت آماده‌باش کامل قرار دارد خاطرنشان کرد: تیم‌های عملیاتی در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی در استان نیروهای امدادی و فوریت‌های پزشکی خود را برای کمک به مردم اعزام می‌کنند و جای هیچ نگرانی نیست.

گفتنی است، زلزله‌ای به بزرگی ۵.۹ ریشتر ساعت ۲:۱۷ دقیقه بامداد، حوالی شهر “تَرک” در شهرستان میانه را لرزاند و تاکنون زلزله در استان‌آذربایجان شرقی ۵ کشته و ۲۵۱ مصدوم برجای گذاشت.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads