کد خبر: 194507 - تاریخ: پنج‌شنبه، 7 نوامبر 2019 - 10:34

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور :

۸ هزار مددجو در گیلان فاقد مسکن هستند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان اینکه هشت هزار مددجو در گیلان فاقد مسکن هستند، گفت: ساخت دو هزار واحد مسکن برای مددجویان گیلان در حال اجراست که هزار واحد آن‌هم اکنون آماده بهره‌برداری است و هزار واحد دیگر نیز تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

 به گزارش خوبان، مرتضی بختیاری امروز در دیدار با استاندار گیلان با قدردانی از کمک و مساعدت مردم گیلان در مناسبت‌های مختلف سال ازجمله جشن‌های عاطفه‌ها و نیکوکاری و همچنین در زمینه پرداخت زکات اظهار کرد: مردم گیلان باوجود همه مشکلات اقتصادی که متحمل می‌شوند همواره کمک به نیازمندان را سرلوحه کار خوددارند و افزایش چند برابری کمک‌ها در بخش‌های مختلف حمایتی، گویای همین مطلب است.

وی اشتغال، مسکن و فرهنگ‌سازی را سه رکن اصلی توانمندسازی دانست و گفت:  بنا به دستور مقام معظم رهبری توانمندسازی با ایجاد زمینه درآمد باثبات و رعایت تکریم خانوارها در صدر برنامه‌های کمیته امداد قرار دارد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با اشاره به اجرای ۶۳ هزار طرح اشتغال‌زایی در سال جاری توسط مددجویان کمیته امداد بیان کرد: برای اجرای این طرح‌ها هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه شده که امیدواریم این میزان تا پایان سال جاری به ۱۷۰ هزار طرح افزایش پیدا کند.

بختیاری با اشاره به بسته‌های تشویقی برای کارآفرینان افزود: هر کارآفرینی که بتواند ۱۰ نفر از مددجویان کمیته امداد را مشغول به کار کند، مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان از تسهیلات قرض‌الحسنه بهره‌مند خواهد شد.

وی ساخت مسکن برای محرومان را از دیگر برنامه‌های مهم کمیته امداد عنوان کرد و گفت: ساخت دو هزار واحد مسکن برای مددجویان گیلان در حال اجراست که هزار واحد آن‌هم اکنون آماده بهره‌برداری است و هزار واحد دیگر نیز تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور حمایت‌های دولت و برخی از دستگاه‌های اجرایی را در تسریع روند ساخت مسکن محرومان اثرگذار دانست و بیان کرد: هشت هزار مددجو در گیلان فاقد مسکن هستند که امیدواریم با استمرار این حمایت‌ها بتوانیم تعداد مددجویان فاقد مسکن را به صفر برسانیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور  با اشاره به ظرفیت‌های دانشجویی و دانش‌آموزی در کشور تصریح کرد: ۷۰ هزار دانشجو و ۳۶۰ هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد هستند که درصدد هستیم با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاه‌ها فعالیت‌های گسترده‌ای را در بخش موضوعات دانش‌بنیان برای ارائه خدمات بهتر به محرومان انجام دهیم.

به گزارش فارس، هزار واحد مسکن مددجویان امروز با حضور محمدباقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه، رئیس کمیته امداد کشور و استاندار گیلان به‌صورت هم‌زمان در روستای کلاشم پایین شهرستان صومعه‌سرا بهره‌برداری و به مددجویان کمیته امداد استان تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads