کد خبر: 194485 - تاریخ: چهارشنبه، 6 نوامبر 2019 - 23:28

آیا شهروندان خمامی یمک سال دیگر باید منتظر شهرستان شدن باشند؟

توقف کار کارشناسی تقسیمات کشوری تا پس از انتخابات مجلس

وزیر کشور گفت: در روزهای باقی مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی با توجه به مسائل اجتماعی کار کارشناسی تقسیم بندی در مناطق را متوقف خواهیم کرد تا موجب وارد شدن مسائل سیاسی به حوزه اقدامات کارشناسی نشود.

به گزارش خوبان خبر؛ عبدالرضا رحمانی فضلی در جمع خبرنگاران در تشریح حضور خود در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها که عصر روز سه شنبه ۱۴ آبان برگزار شد، گفت: در این جلسه به سوالات پنج تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی پاسخ داده شد البته برخی نیاز به پیگیری بیشتر دارد و قرار شد تا  نتیجه آن به سوال کنندگان  منعکس شود.

وی در خصوص طرح تشکیل استان مازندران غربی اظهار کرد: در بحث وضعیت تقسیمات کشوری وزارت کشور فعال است و تاکنون ۱۰۰ مورد در کمیسیون دولت بررسی شد که از این تعداد ۴۵ مورد تصویب واقع گرفت.

وزیر کشور عنوان کرد: دو هفته پیش در استان فارس ۵۶ مورد پیشنهاد شهرستان و دو مورد شهر و بخش وجود داشت که به مرور زمان همه آنها در دولت تصویب می شود.

وی با بیان این که در حال حاضر تصویب شهرهای استان خراسان رضوی در نوبت بررسی و تصویب دولت است، خاطرنشان کرد: در روزهای باقی مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی با توجه به مسائل اجتماعی کار کارشناسی تقسیم بندی در مناطق را متوقف خواهیم کرد تا موجب وارد شدن مسائل سیاسی به کارشناسی نشود.

با توجه به اظهارات وزیر کشور، این‌پرسش مطرح می‌شود که آیا سخنان رحمانی‌فضلی درخصوص توقف کار کارشناسی تقسیمات کشوری از عدم تحقق احتمالی وعده چندین و چند ساله شهرستان‌شدن خمام تا پایان سال جاری و ناتوانی نمایندگان شهرستان رشت در تحقق این‌وعده تا پایان کار پنجمین دوره از مجلس شورای اسلامی حکایت داشته و مجدداً وعده‌ی شهرستان‌شدن بازیچه دست کاندیدا قرار خواهد گرفت ؟!

براساس این گزارش ، آیا مردم بخش خمام باید تا سال دیگر منتظر شهرستان شدند باشند؟

 
منبع: خانه ملت و خمام نیوز

انتهای پیام/۲۶۶

 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads