کد خبر: 194358 - تاریخ: سه‌شنبه، 5 نوامبر 2019 - 15:25

ظهر امروز ؛

المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای خمام افتتاح شد

مراسم نمادین افتتاحیه ششمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای خمام ظهر امروز در مدرسه امام حسین (ع) خمام برگزارشد،

به گزارش خوبان خبر ؛ فعالیت ورزشی در عرصه آموزشی کشور در بعد تربیتی است و در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ساعت تربیت بدنی و سلامت برای دانش آموزان همه مقاطع تحصیلی در نظر گرفته شده است.

در حال حاضر طرح حیاط پویا در تمامی مدارس کشور در حال اجرا است و برنامه  وزارت آموزش و پرورش توسعه این طرح حیات پویا به مدارس است.

مراسم نمادین افتتاحیه ششمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای خمام ظهر امروز در مدرسه امام حسین (ع) خمام برگزارشد، در ابتدای این افتتاحیه دانش آموزان این مدرسه در رشته های ، فوتبال ، شطرنج ، والیبال ، تکواندو  و … در مقابل مسولان این بخش رژه رفته و کار خود را برای یک رقابت سالم آغاز کردند. 

یکی از روش های شاداب کردن مدارس و جامعه همان ترویج فرهنگ ورزش است

به گفته رئیس آموزش و پرورش خمام  در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به ساحت زیستی و بدنی بسیار توجه شده است.

محمود کنعانی هدف از اجرای المپیاد ورزشی درون مدرسه ای  ایجاد شور و نشاط و تحرک بدنی و جلوگیری از فقر حرکتی در دانش آموزان عنوان می کند و یکی از روش های شاداب کردن مدارس و جامعه همان ترویج فرهنگ ورزش است.

 وی با بیان اینکه امسال برای ششمین سال متوالی است که المپیاد درون مدرسه‌ای در مدارس خمام  می‌شود، می گوید : شعار امسال  تحصیل، تهذیب و ورزش است و ورزش شرایط ایجاد روحیه شادابی و نشاط در بین دانش‌آموزان را فراهم می‌کند.

این مسول در ادامه می گوید سه سالن ورزشی زیر نظر این اداره آموزش و پرورش می باشد که فعال است.

گفتنی است ،  المپیاد ورزشی درون مدرسه ای امسال در بیش از ۵۲ آموزشگاه  خمام و با حضور ۴۸۵۵ دانش آموزاین المپیاد برگزار خواهد شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ در این مراسم دانش‌آموزان مدرسه امام حسین (ع) خمام  با اجرای حرکات ورزشی و جمعی مورد تشویق قرار گرفتند.

 

انتهای پیام/۵۵۵

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads