کد خبر: 194293 - تاریخ: دوشنبه، 4 نوامبر 2019 - 14:45

همزمان با سراسر کشور ؛

راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در خشکبیجار و لشت نشاء برگزار شد

به گزارش خوبان خبر ؛  صبح امروز هم‌زمان با کل کشور راهپیمایی ۱۳ آبان باشکوه‌تر از سال‌های قبل در شهر لشت نشا ء  برگزار شد و دانش‌آموزان جمی از اولین ساعات صبح امروز با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از استکبار جهانی و توطئه‌های آن‌ها اعلام انزجار کردند. راهپیمایان در طول مسیر […]

به گزارش خوبان خبر ؛  صبح امروز هم‌زمان با کل کشور راهپیمایی ۱۳ آبان باشکوه‌تر از سال‌های قبل در شهر لشت نشا ء  برگزار شد و دانش‌آموزان جمی از اولین ساعات صبح امروز با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از استکبار جهانی و توطئه‌های آن‌ها اعلام انزجار کردند.

راهپیمایان در طول مسیر با دست داشتن پارچه‌نوشته‌ها و پلاکاردهایی بار دیگر با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی تجدیدمیثاق کرده و همچون سال‌های گذشته نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و ایادی خونخوارش نشان می‌دهند.

همچنین راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان در خشکبیجار برگزار شد.

مراسم ۱۳ آبان در  خشکبیجار از ساعت ۱۰ صبح از جنب یادمان شهدای گمنام  این بخش آغاز و با تجمع راهپیمایان در مسجد جامع  خشکبیجار  ادامه یافت و شرکت کنندگان بار دیگر انزجار خود را از استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار به نمایش گذاشتند.

فرمانده سپاه مقداد شهرستان رشت در سخنرانی پایانی راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در خشکبیجار طی سخنانی با بیان اینکه دینداری ملت همیشه در صحنه ایران مانع از آن هست که با مستکبران سازش کنند، افزود: انقلاب اسلامی ایران متولد دینی است که بر عدالت گستری و مبارزه با جنایتکاران همچون آمریکا و رژیم اشغالگر قدس و آل سعود تأکید دارد.

سرهنگ حسن امینی اضافه کرد: در سال ۶۴ که پیروزی های بزرگ رزمندگان ما موجب شکست حزب بعث می شد آمریکایی‌ها وارد خلیج فارس شدند و به کشتی‌ها و سکوهای نفتی ما یورش بردند و هواپیمای مسافربردی ما را ساقط و رسما به ما اعلان جنگ کردند.

وی  با تاکید بر اینکه آمریکا پس از ناکامی در این نوع حملات خود  به عراق سلاح شیمیایی دادند و دشمنان با این نوع سلاح به رزمندگان و مردم بیگناه شهرها و روستاهای ما حمله بردند، گفت: در طول همه این سالها دشمنان با حمایت از منافقان، پناه دادن به آنها و دادن اسلحه به آنها کاری از پیش نبردند و ملت مبارز ایران تسلیم اراده دشمن استکباری نشده است.

فرمانده سپاه مقداد شهرستان رشت بر هوشیاری جوانان در دفاع از کشور و آرمان‌های انقلاب تأکید کرد و اظهار داشت: نمی‌توانیم حسینی و دیندار باشیم و با آمریکا و جنایتکاران کنار بیاییم و در برابر ظلم به مظلومان بی‌تفاوت باشیم.

سرهنگ حسن امینی  با بیان اینکه ۵ کودتای آمریکا پس از پیروزی انقلاب به بعد آمریکا را با شکست مفتضحانه روبرو کرد، اظهار داشت: تحریم های اقتصادی، علمی، آموزشی، دارویی و غذایی ملت ما را مغلوب نکرد و آمریکا به واقع در اجرای نقشه های خود ناکام ماند.

 

انتهای پیام/۲۲۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads