کد خبر: 194209 - تاریخ: یکشنبه، 3 نوامبر 2019 - 08:55

رئیس سازمان چای کشور

پرداخت ۲۰ میلیارد تومان دیگر از طلب چای‌کاران

رئیس سازمان چای کشور از پرداخت بخشی از طلب چای‌کاران خبر داد و گفت: با پرداخت ۲۰ میلیارد تومان دیگر از طلب چای‌کاران میزان پرداختی به چای‌کاران به ۲۸۹ میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش خوبان،  حبیب جهانساز امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دولت باید از چای‌کاران به‌خوبی حمایت کند، اظهار کرد: استان‌های شمالی دارای ظرفیت بسیار خوبی در حوزه کاشت و برداشت چای هستند که اشتغال بسیار خوبی برای جوانان و مردم این استان‌ها ایجاد می‌کند که برای ادامه این روند نیاز به حمایت دولت است.

وی با اشاره به میزان چای برداشت‌شده در استان گیلان گفت: امسال به همت چای‌کاران استان‌های شمالی، ۱۲۶ هزار و ۷۵۳ تن برگ سبز چای برداشت‌شده که قطعاً بسیار به اقتصاد منطقه کمک می‌کند.

رئیس سازمان چای کشور از پرداخت بخشی از طلب چای‌کاران خبر داد و افزود: چای‌کاران ۳۴۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان چای برداشت کردند که با پرداخت ۲۰ میلیارد تومان از طلب چای‌کاران، تاکنون ۲۸۹ میلیارد تومان آن پرداخت و ۵۴ میلیارد تومان بعدی به‌تدریج پرداخت می‌شود.

جهانساز با اعلام قیمت هر کیلوگرم برگ سبز چای بیان کرد: شورای اقتصاد و قیمت‌گذاری، قیمت هر کیلوگرم برگ سبز چای درجه‌یک را سه هزار و ۶۰۰ تومان و درجه‌دو ‌را ۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads