کد خبر: 19418 - تاریخ: چهارشنبه، 20 فوریه 2013 - 19:32

پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی ارتحال آیت‌الله خوشوقت

خوبان خبر: در پی ارتحال آیت‌الله آقای حاج شیخ‌عزیزالله خوشوقت، رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیتی، درگذشت آن عالم ربانی و سالک الی‌الله را تسلیت گفتند.

به گزارش خوبان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در پی ارتحال آیت‌الله آقای حاج‌ شیخ عزیزالله خوشوقت، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی، رحلت آن عالم ربانی و سالک الی‌الله را مصیبتی اندوهبار برای آشنایانِ رتبه‌ معنوی آن بزرگوار و ثلمه‌ای بزرگ برای شاگردان و مستفیدان محضر پرفیض آن عارف بالله خواندند و این مصیبت را به خانواده مکرّم و فرزندان محترم و وابستگان و ارادتمندان ایشان تسلیت گفتند.

متن پیام حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای به این شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

با تأسف و اندوه فراوان خبر رحلت عالم ربانی، سالک الی‌الله و عارف بالله مرحوم آیت‌الله آقای حاج‌ شیخ عزیزالله خوشوقت رضوان‌الله علیه را دریافت کردم. عمری بابرکت، سرشار از معنویت و تهذیب، و گام‌های پیوسته در سلوک الی‌الله، همراه با مجاهدتی کم‌نظیر در تربیت نفوس مستعد و دل‌های مشتاق، خلاصه‌ای از زندگینامه این روحانی مهذّب و این معلّم اخلاق و معرفت است. بی‌شک فقدان این شخصیت ممتاز، برای آشنایانِ رتبه معنوی آن بزرگوار مصیبتی اندوهبار و برای شاگردان و مستفیدان محضر پرفیض او ثلمه‌ای بزرگ است. اینجانب تسلیت صمیمانه‌ خود را به خانواده‌ مکرّم و فرزندان محترم و دیگر وابستگان و به همه‌ ارادتمندان ایشان معروض می‌دارم و علوّ درجات و شمول رحمت حق و حشر با اولیاءالله را برای روح مطهرشان از خداوند متعال مسألت می‌کنم.

سیدعلی خامنه‌ای

۲ اسفند ۹۱

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads