کد خبر: 19391 - تاریخ: چهارشنبه، 20 فوریه 2013 - 12:53

حرم مطهر خواهر امام(س) به عنوان كانون شهر رشت قرار گيرد.

خوبان خبر: استاندار گيلان بر اولويت‌بندي در كارها و تعيين برنامه‌هاي اجرايي كوتاه مدت و بلند مدت در اين زمينه تاكيد و اظهار کرد: بايد حرم مطهر خواهر امام(س) به عنوان كانون شهر رشت قرار گيرد .

كارگروه تخصصي رسيدگي به مسائل بقعه متبركه خواهر امام(س) رشت به رياست مهندس هاشم‌نيا استاندار گيلان برگزار شد .

به گزارش خوبان به نقل از ایسنا، در اين جلسه كه با حضور معاون هماهنگي امور عمراني استاندار، فرماندار رشت، مديركل اوقاف و امور خيريه استان اعضاي هيئت امناء بقعه متبركه خواهر امام (س) و جمعي از مديران در محل استانداري برگزار شد، مهندس هاشم‌نيا از تصويب نهايي طرح تفصيلي محدوده حرم مطهر خواهر امام(س) رشت تا 2 هفته آينده خبر داد و افزود: تعيين ساز و كار اجرايي از جمله موارد مهمي بشمار مي‌رود كه مي‌تواند نقش بسزايي را در توسعه حرم مطهر ايفا كند .

استاندار گيلان بر اولويت‌بندي در كارها و تعيين برنامه‌هاي اجرايي كوتاه مدت و بلند مدت در اين زمينه تاكيد و اظهار کرد: بايد حرم مطهر خواهر امام(س) به عنوان كانون شهر رشت قرار گيرد .

نماينده عالي دولت در گيلان در ادامه سخنان خود بر لزوم ساماندهي هرچه سريعتر بقعه متبركه خواهر امام(س) تاكيد کرد و خواستار اجراي هرچه سريعتر پروژه‌هاي در نظر گرفته شده براي حرم مطهر شد.

در ادامه اين جلسه همچنين حجت‌الاسلام والمسلمین ولی عادلی مديركل اوقاف و امور خيريه استان با اشاره به پيشرفت خوب پروژه‌هاي عمراني در حرم مطهر خواهر امام(س) اظهار کرد: خواهر امام (س) رشت با توجه به برخورداري از ظرفيت و پتانسيل مناسب قابليت تبديل شدن به قطب فرهنگي مركز استان را داراست .

در ادامه اين جلسه هر يك از اعضا به بيان نقطه نظرات و پيشنهادات خود پرداختند و با رهنمودها و دستورات استاندار گيلان تصميمات لازم در هر بخش اتخاذ شد.

 

انتهای پیام/

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads