کد خبر: 193779 - تاریخ: دوشنبه، 21 اکتبر 2019 - 13:58

با حضور مسئولان؛

بیش از یک تن انواع مواد مخدر در گیلان امحا شد

– بیش از یک تن انواع مواد مخدر با حضور مسئولان در استان گیلان امحا شد

به گزارش خوبان، پیش از ظهر دوشنبه بیش از یک تن انواع مواد مخدر شامل شیشه، هروئین، گراس، حشیش، قرص روان گردان، و تجهیزات ساخت این مواد در رشت امحا شد.

در این مراسم استاندار گیلان، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی گیلان، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و جمعی از مسئولان دستگاه‌های خدماتی حضور داشتند.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان در این مراسم با بیان اینکه موضوع مواد مخدر یکی از تهدیدهای جدی جامعه جهانی است، اظهار کرد: متاسفانه شاهد تقاضای فزاینده در سطح جهان در زمینه انواع موادمخدر هستیم.

باقری با اشاره به شناسایی گونه‌های جدید مواد مخدر با اثرات مخرب، افزود: تغییر الگوی مصرف از سنتی به صنعتی، زنانه شدن اعتیاد، کاهش سن مصرف مواد بین نوجوانان و جوانان مبارزه با آن را در سطح جهان به ویژه کشور ما به جهت نزدیکی و هم مرز بودن با افغانستان سخت کرده است.

وی با بیان اینکه توجه و نگاه جمهوری اسلامی، ما را در سطح جهان پرچمدار مبارزه با مواد مخدر کرده است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز بر کاهش مواد مخدر و مبارزه جدی‌تر با آن تأکید کرده اند و دولت نیز نیز اقدامات فرهنگی، پیشگیرانه و درمانی را برای کاهش میزان تقاضا و مصرف اجرا می کند.

باقری با تأکید بر لزوم همکاری دستگاه‌ها و سازمان های مردم نهاد با دولت در راستای مبارزه با مواد مخدر، گفت: در شش ماهه نخست امسال در استان گیلان هزار و ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

کد خبر 4752196
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads