کد خبر: 193661 - تاریخ: پنج‌شنبه، 17 اکتبر 2019 - 12:44

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان:

از نگاه دولت، نقد حق رسانه است | رسیدن به توسعه همه جانبه مستلزم تلاش همگانی است

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در جمع خبرنگاران مازندران که برای بازدید از توانمندی ها و طرح های توسعه ای استان به گیلان سفر کردند گفت: از نگاه دولت تدبیر و امید، نقد حق رسانه است.

به گزارش خوبان، محمود قاسم نژاد در نشست با جمعی از خبرنگاران عضو خانه مطبوعات استان مازندران در فرمانداری لاهیجان با تسلیت ایام اربعین حسینی گفت: استان گیلان از دیرباز جزو پیشروترین استان‌ها در عرصه مطبوعات و رسانه است.

وی با اشاره به اینکه اشتراکات فرهنگی زیادی در خطه شمال کشور وجود دارد، گفت: خبرنگاران باید با رصد مسائل و مشکلات جامعه، نیازهای مردم را از حاکمیت مطالبه کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری به علاقه مندی دولت مبنی بر ارتباط دوسویه با رسانه‌ها و خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاران با نگاه ویژه خود به موضوعات دارای اهمیت و اثرگذار، به عنوان وجدان بیدار جامعه نقش آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه از نگاه دولت تدبیر و امید، نقد حق رسانه است، خاطرنشان کرد: رسیدن به توسعه همه جانبه و مطلوب مستلزم تلاش همگانی است و فعالان رسانه‌ای می‌توانند با استفاده از ابزارهای نوین همچون فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در این مسیر اثرگذار باشند.

قاسم نژاد افزود: البته این انتظار وجود دارد در چارچوب فضای باز رسانه ای، نقدها نیز در مسیر رعایت مصالح عمومی باشد.

وی خاطرنشان کرد: رسانه ها در غیاب احزاب فراگیر، نقش مهمی در توسعه فرهنگی، اجتماعی اقتصادی و عمرانی جامعه دارند.

جمعی از خبرنگاران عضو خانه مطبوعات استان مازندران در سفری ۳ روزه به استان گیلان از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان بازدید کردند.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads