کد خبر: 193655 - تاریخ: پنج‌شنبه، 17 اکتبر 2019 - 12:39

پس از تهدید به انتشار تصاویر خصوصی؛

دختر ۱۹ ساله به جرم اخاذی در املش دستگیر شد

سرهنگ قاسم جانعلی‌پور، فرمانده انتظامی املش از شناسایی و دستگیری فردی که با تهدید انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی اقدام به اخاذی می‌کرد، خبر داد.

به گزارش خوبان، فرمانده انتظامی املش از شناسایی و دستگیری فردی که با تهدید انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی اقدام به اخاذی می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ قاسم جانعلی‌پور با اعلام این خبر گفت: در پی شکایتی یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با تهدید انتشار تصاویر خصوصی وی اقدام به اخاذی کرده است، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران آگاهی با انجام اقدامات پلیسی متهم را که یک خانم ۱۹ ساله بود شناسایی و در مخفیگاهش در یکی از روستا‌های شهرستان املش دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه متهم در بررسی فنی پلیس به بزه انتسابی خود و اخذ مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال از شاکی اعتراف کرد بیان داشت: متهم این مبلغ را در ۲ مرحله دریافت کرده و با تهدید قرار بود ۵۰۰ میلیون ریال دیگر هم از شاکی اخاذی کند.

سرهنگ جانعلی‌پور تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی املش در پایان از شهروندان خواست، از نگهداری تصاویر شخصی در گوشی تلفن همراه که موجب سوءاستفاده برخی از افراد می‌شود اجتناب کرده و در صورت هرگونه تماس و یا پیام مشکوک بلافاصله مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads