کد خبر: 193641 - تاریخ: چهارشنبه، 16 اکتبر 2019 - 16:25

مدیرعامل شرکت گاز گیلان :

جذب بیش از ۱۶ هزار مشترک گاز در گیلان/ حذف قبوض کاغذی از آذر ماه

مدیرعامل شرکت گاز گیلان از جذب بالغ بر ۱۶ هزار و دویست مشترک در حوزه های مختلف مصرف شرکت گاز خبرداد.

به گزارش خوبان، حسین اکبر در جمع خبرنگاران با اشاره به گسترش شبکه گازرسانی به روستاها، اظهار کرد: با وجود گازرسانی گسترده به روستاها، شرکت گاز عملیات گازرسانی به حفرات خالی شهرها را بر اساس برنامهریزی های انجام شده ادامه می دهد و در همین راستا در بهار و تابستان امسال علاوه بر گازرسانی به ۶ هزار و ۵۰ مشترک روستایی، به بیش از ۶ هزار و ۵۵۰ مشترک شهری نیز گازرسانی کرده است.

وی از جذب بالغ بر ۱۶ هزار و دویست مشترک در حوزه های مختلف مصرف خبر داد و افزود: بیش از ۸۵ درصد از مشترکین جذب شده در نیمه اول امسال در بخش خانگی بوده است.

اکبر از جذب ۱۱۳ مشترک صنعتی و ۲ هزار ۳۰۰ مشترک تجاری در نیمه اول امسال خبر داد و گفت: بحمدالله با تلاش پرسنل خستگی ناپذیر شرکت گاز، این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه شرکت گاز استان گیلان هم اکنون بیش از یک میلیون و ۷۶ هزار مشترک گاز دارد، افزود: بیش از ۹۲ درصد از مجموع مشترکین گاز در استان، معادل ۹۹۴ هزار مشترک را مشترکین خانگی تشکیل می دهند و بخش تجاری با  ۷۷ هزار مشترک، بخش صنعتی با ۵ هزار و ۷۰۰ مشترک، بخش حمل و نقل با  ۹۸ مشترک جایگاه CNG و بخش نیروگاهی با سه مشترک در رده های بعدی قرار دارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان با اشاره به حذف صورتحساب کاغذی گاز از ابتدای آذر ماه امسال، گفت: شرکت گاز راه های متنوعی از قبیل ارسال پیامک، سایت، نرم افزار موبایلی و… را برای دریافت اطلاعات مشترکین راه اندازی نموده و مشترکین گرامی می توانند برای آگاهی بیشتر به سایت شرکت گاز استان گیلان مراجعه نمایند.

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads