کد خبر: 193429 - تاریخ: پنج‌شنبه، 10 اکتبر 2019 - 23:02

با نقش آفرینی هنرمند خمامی ؛

فیلم کوتاه «خداحافظ المپیک» در جشنواره فیلم میلان حضور می یابد

در اکران خصوصی «خداحافظ المپیک» نخستین اثر مجتبی پوربخش، از حضور این فیلم کوتاه در جشنواره فیلم میلان خبر داده شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ اکران خصوصی فیلم کوتاه «خداحافظ المپیک» نخستین اثر مجتبی پوربخش (مجری ورزشی تلویزیون) شامگاه چهارشنبه ۱۷ مهرماه و با حضور هنرمندان، ورزشکاران و اصحاب رسانه در پردیس سینمایی مگامال برگزار شد.

فیلم کوتاه «خداحافظ المپیک» نخستین اثر مجتبی پوربخش به‌عنوان تهیه‌کننده و کارگردان است که داستان دختر قایقرانی را روایت می‌کند که در مسیر المپیک با مشکلات عدیدی مواجه می‌شود و…

 طاهره عمو‌زاده از خمام به همراه رامین راستاد، فرج‌اله گلسفیدی، هومن جوادی، مهری آل‌آقا،، اصغر سندوسی، مرتضی قدیری، جابر وثوق، علیرضا شهرستانی و مریم جهانی بازیگران این فیلم هستند.

 مجتبی پوربخش در مراسم اکران  فیلم کوتاه «خداحافظ المپیک» گفت:   متأسفانه کمترین توجهات به ژانر ورزش صورت می‌گیرد علی‌رغم اینکه دوستان بسیار خوب من در جشنواره فیلم‌های ورزشی جناب آقای دکتر علوی و جناب آقای رویین‌تن که چندین سال است که با دست خالی این جشنواره را مدیریت می‌کنند، متأسفانه هرگز با کمک‌هایی که به جشنواره‌های دیگر می‌شود مواجه نشدند و به افرادی که می‌خواهند در این ژانر کار کنند کم‌ترین امکانات در اختیارشان قرار می‌گیرد در صورتی که در تمام نقاط دنیا می‌بینیم که ژانر ورزشی به‌عنوان یک ژانر جدی و تأثیرگذار به آن نگاه می‌کنند. به هر حال امیدوارم که از دیدن این فیلم کوتاه لذت برده باشید.

پوربخش در پایان صحبت‌های خود از اکران فیلم خداحافظ المپیک در میلان ایتالیا خبر داد و گفت: شب گذشته به بنده اطلاع دادند با زحماتی که دوستان در جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران کشیدند فیلم خداحافظ المپیک در بخش مسابقه جشنواره میلان ایتالیا شرکت خواهد کرد و امیدوارم در آن جشنواره هم بتوانیم موفق باشیم.

 

انتهای پیام/۲۲۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads