کد خبر: 193372 - تاریخ: چهارشنبه، 9 اکتبر 2019 - 14:51

سرپرست آتش نشانی خمام خبر داد:

مهار دو آتش‌سوزی در خمام طی۲۴ ساعت گذشته

سرپرست آتش نشانی خمام عصر امروز در گفتگو با خبرنگارما اظهار کرد: طی تماس تلفنی از سوی شهروندان با واحد ۱۲۵ آتش نشانی روز گذشته مبنی بر آتش سوزی در یک باب  خانه در روستای فتاتو، مأموران آتش نشانی به محل اعزام شدند.

به گزارش خوبان؛ سرپرست آتش نشانی خمام عصر امروز در گفتگو با خبرنگارما اظهار کرد: طی تماس تلفنی از سوی شهروندان با واحد ۱۲۵ آتش نشانی روز گذشته مبنی بر آتش سوزی در یک باب  خانه در روستای فتاتو، مأموران آتش نشانی به محل اعزام شدند.

مرتضی نجاتی در تشریح حادثه روستای فتاتو عنوان کرد: حریق دریک خانه ویلائی اتفاق افتاده و کانون حریق نیز سقف خانه شروع شده بود که آتش‌ نشانان با انجام اقدامات اولیه به سرعت وارد عمل شده و عملیات اطفاء را انجام داده و محیط را امن کردند.

وی با اشاره این حادثه خسارت خوشبختانه این آتش سوزی خسارت جانی نداشت ، تصریح کرد: علت این حادثه اتصال سیم کشی بود که ۵۰ میلیون نیز خسارت دیده است .

سرپرست آتش نشانی خمام همچنین به آتش سوزی ساختمان مرکز مخابرات دهستان کته‌سر در روستای لات خبر داد و گفت : این حادثه روز گذشته اتفاق افتاد که با حضور به موفق آتش نشان مهار شد.

این مسول با بیان اینکه علت این حادثه اتصالی سیم کشی ساختمان بوده است ، افزود: برآورد اولیه از میزان خسارت این حادثه  4 میلیون تومان می‌باشد.

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads