کد خبر: 193354 - تاریخ: چهارشنبه، 9 اکتبر 2019 - 12:48

معاون عمرانی استانداری گیلان ؛

آغاز تعریض محور خمام به خشکبیجار منوط به اجرای خطوط آبرسانی است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان اجرای خطوط آبرسانی را مانع آغاز تعریض محور خمام به خشکبیجار عنوان کرد.

به گزارش خوبان خبر ؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با اشاره به وعده خود درباره تعریض محور خمام به خشکبیجار اظهار کرد: طی بازدید خردادماه سال جاری از محور مذکور به‌عنوان یکی از محورهای پرخطر استان گیلان مقرر گردید تا تعریض و اصلاح آن به‌عنوان بخشی از دغدغه مردم این منطقه عملیاتی شود.

علی‌اکبر اوسط مقدم با اشاره به اینکه پروژه آب‌رسانی خمام به خشکبیجار پیش‌ از عملیات تعریض باید اجرایی شود، بیان کرد: در این راستا اداره کل آب و فاضلاب استان گیلان ورود نموده و اقدامات و پیگیری‌های لازم در دست انجام است.

وی به انعقاد قرارداد تعریض محور خمام به خشکبیجار با پیمانکار اشاره کرد و گفت: عملیات تعریض پس از اجرای خطوط آب‌رسانی آغاز می‌شود.

گفتتی است، ۸۰ روز از وعده پیشین معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان مبنی بر آغاز عملیات اجرایی محور خمام به خشکبیجار موسوم به «جاده مرگ» سپری‌شده و زمان آغاز عملیات اجرایی هنوز مشخص نیست.

بر اساس آمارهای رسمی تنها از سال ۹۶ تا سه‌ماهه نخست امسال ۲۰ نفر در حوادث محور خمام به خشکبیجار جان‌باخته و بیش از ۲۷۰ نفر مصدوم شده‌اند.

انتهای پیام/۳۳۸۹


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads