کد خبر: 193287 - تاریخ: سه‌شنبه، 8 اکتبر 2019 - 09:04

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان اعلام کرد:

۱۸۰ اتوبوس برای جابجایی زائران گیلانی اربعین حسینی در نطر گرفته شده است

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان اعلام کرد : ۱۸۰ اتوبوس برای جابجایی زائران گیلانی اربعین حسینی در نطر گرفته شده است.

به گزارش خوبان، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت : برای ارائه خدمات بهتر به زائران ، علاوه بر این تعداد اتوبوس ، شرکت های مسافربری نیز اجازه دارند از هر نقطه ای که بتوانند که به تعداد اتوبوس هایی که زائران گیلانی را حمل می کنند اضافه کنند.
فریبرز مرادی با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان مسئول کمیته حمل و نقل زائران ستاد اربعین گیلان است افزود : نیازها و کمبودهای پایانه مرزی آستارا تکمیل برطرف شد.
وی اضافه کرد : اتوبوس ها هنگام برگشت زائران از ۲۴ تا ۲۹ مهر در کرمانشاه و پایانه مرزی مهران مستقر خواهد شد.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت : طبق هماهنگی های انجام شده با سازمان مرکزی حمل و نقل در تهران ، قیمت بلیط همانند پارسال است و هیچ تغییری نکرده است.
فریبرز مرادی افزود : زائران می توانند هرگونه تخلف رانندگان اتوبوس را به ادارات راهدای و حمل و نقل جاده ای شهرستان محل اقامت خود و یا کرمانشاه و مهران منعکس کنند تا در کمسیون تخلفات رسیدگی شود.
وی با بیان اینکه برای جلوگیری از تکرار مشکلات در جابجایی زائران اربعین پارسال مبنی بر نبودن اتوبوس برای برگشت زائران پیش کرانه و پس کرانه برای جابجایی زائران در نظر گرفته شده است اضافه کرد : پیش کرانه زائران گیلانی مهران است که از آن جا به کرمانشاه و بعد به گیلان می آیند.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت : درصدد هستیم جابجایی زائران اربعین را در ۲ مرحله انجام دهیم .
فریبرز مرادی با بیان اینکه زائران ۸ استان از مرز مهران وارد می شوند و خدمات رسانی به این تعداد زائر به صورت یک طرفه مشکل است افزود : اگر کاروان حمل و نقل و اتوبوس ها آمادگی داشته باشند ، زائران می توانند مستقیم از مهران به گیلان منتقل شوند.
وی اضافه کرد : زائران گیلانی که در مرز مهران اتوبوسی برای برگشت پیدا نکردند می توانند به پایانه برکت کرمانشاه مراجعه کنند


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads