کد خبر: 193257 - تاریخ: دوشنبه، 7 اکتبر 2019 - 18:58

سارا قمی ؛

حضور بانوان در ورزشگاه زیباترین اتفاق ورزش ایران می‌شود/ زیرساخت لازم برای حضور زنان در استادیوم‌ها وجود دارد

عضو تیم‌ملی فوتبال بانوان گفت: امیدوارم در کنار بازی‌های ملی شاهد حضور بانوان در استادیوم‌ها برای تماشای بازی تیم محبوشان نیز باشیم.

به گزارش خوبان، سارا قمی، عضو تیم‌ ملی فوتبال بانوان درباره حضور بانوان در ورزشگاه ۱۰۰ هزار نفری آزادی برای تماشای دیدار (ایران–کامبوج) در مرحله نخست انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر  عنوان کرد:  حضور بانوان در استادیوم پس از سال‌ها کش و قوس فکر می‌کنم یکی از قشنگ‌ترین اتفاقاتی بود که در ورزش ایران رخ داد. این برای اولین بار است که بانوان به طور قانونی از طریق خرید بلیت می‌توانند در ورزشگاه حاضر شوند فقط امیدوارم روند ادامه‌دار باشد و به یک بار ختم نشود و در کنار بازی‌های ملی شاهد حضور بانوان در استادیوم‌ها برای تماشای بازی تیم محبوشان نیز باشیم.

او ادامه داد: در این زمینه همه می‌دانیم که فقط یک نهاد یا ارگان تصمیم گیرنده نیست ولی همانطور که شاهد این اتفاق زیبا و به حق بودیم امیدوارم در آینده نیز باشیم. این اقدام نشان می‌دهد که زیرساخت‌های لازم وجود دارد و تمام آنچه را که نیاز بود فراهم شده بنابراین دلیلی برای مخالفت نمی‌بینم.

قمی درخصوص آخرین وضعیت تیم هیات فوتبال البرز برای حضور در فصل جدید لیگ برتر گفت: این تیم امسال برای اولین بار است که حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند ولی با این حال مسئولین باشگاه بسیار خوب حمایت می‌کنند. تقریبا یک هفته‌ای است که اردوها را با تمرینات بدنسازی شروع کردیم و امیدوارم در لیگ هم نتایج خیلی خوبی را کسب کنیم.

عضو تیم ملی در پایان افزود: خوشبختانه تا اینجا مسئولین باشگاه هر قولی به ما دادند به آن عمل کردند. حضور در هیات فوتبال البرز حس و حال ۱۵ سال پیش در ملوان را برای من زنده کرد، این تیم را خانه دوم خودم می‌دانم و برای موفقیت آن تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت. متاسفانه در بخش بانوان در چند سال قبل مسئول صادق نداشتیم ولی این موضوع در این تیم کاملا برعکس است امیدوارم همه تیم‌های بانوان دارای چنین مدیران لایقی باشند تا پس از کلی تلاش از گردونه ورزش حرفه‌ای خارج نشوند.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads