کد خبر: 193186 - تاریخ: شنبه، 5 اکتبر 2019 - 08:46

آمادگی گمرک آستارا برای تردد زائران خارجی اربعین حسینی

مدیر کل گمرک آستارا گفت: تمامی اقدامات لازم در اداره کل گمرک آستارا برای سهولت تردد زائران خارجی اربعین انجام شده است.

به گزارش خوبان، رسول امیدی ، اظهار کرد: تمام نیروهای گمرک در مرز زمینی آستارا از آمادگی کامل برای خدمات رسانی مطلوب به زائران خارجی اربعین حسینی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه گمرک مرزی آستارا به صورت شبانه روزی فعالیت می کند و تمام سعی مدیریت و پرسنل کاهش مدت زمان انجام تشریفات گمرکی و امور اداری مربوط به زائران خارجی در گمرک است، افزود: برپایی مراسم اربعین حسینی فرصتی مهم در ایجاد وحدت میان مسلمانان جهان است.

وی ادامه داد: در راستای استقبال از زائرین خارجی عتبات عالیات از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.  

مدیرکل گمرک آستارا با اشاره به افزایش پرسنل گمرک درحوزه مسافری و خودرویی برای تسهیل و افزایش سرعت در خروج زوار خارجی اربعین حسینی از کشور، اظهار کرد: تشریفات گمرکی به هنگام ورود زائران خارجی عتبات عالیات در حداقل زمان ممکن انجام خواهد گرفت و در این زمینه گمرک آستارا با وجود ترافیک کاری سنگین در این مرز پرتردد کشور، با سرعت و دقت لازم اقدامات ورودی و خروجی زائران را انجام خواهد داد.

امیدی با بیان اینکه گمرک و در مجموع مسئولان شهرستان مرزی آستارا مشتاقانه به زائران خارجی عتبات عالیات و دوستداران اهل بیت خدمات رسانی خواهند کرد، افزود: تمام نیروهای گمرک در مرز زمینی آستارا برای خدمات رسانی مطلوب به زوار خارجی اربعین حسینی بسیج شده اند.

وی تصریح کرد: در دو بخش مسافری که شامل کنترل بار همراه مسافر توسط دستگاه کنترلی ایکس ری و بخش ترخیص وسائط نقلیه اعم از اتوبوس و سواری با صدور پروانه موقت یا ترانزیتی در گمرک مرزی آستارا خدمات به زائران خارجی عتبات عالیات به سرعت انجام خواهد شد.

مدیرکل گمرک آستارا ارائه خدمات شایسته و مناسب به زائران خارجی در مرز آستارا را منوط به فعالیت همه جانبه دستگاه‌های فعال خدمات رسان در مرز اعم از پایانه مرزی، گذرنامه ناجا، هنگ مرزی و سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط عنوان کرد و گفت: با مدیریت ستاد اربعین شهرستان مرزی آستارا امسال نیز به خوبی از زائران خارجی اربعین حسینی استقبال و خدمات رسانی خواهد شد.

کد خبر 4736826

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads