کد خبر: 193172 - تاریخ: جمعه، 4 اکتبر 2019 - 20:54

مدیرکل جمعیت هلال احمر گیلان در تجلیل از نخبه جوان خمامی :

حضور نخبگان جوان در فعالیت ‌های جمعیت هلال احمر، کیفیت برنامه‌ ها را افزایش می‌ دهد

مدیرکل جمعیت هلال احمر استان گیلان در مراسم تجلیل از سجاد عبدی نخبه جوان استان گیلان با اشاره به نقش تاثیرگذار نخبگان در جامعه، افزود: بزرگترین و مهمترین کاری که در بنیاد نخبگان می ‌تواند مورد توجه باشد و فراتر از پشتیبانی ‌های مالی و اداری است باور نخبگان است.

به گزارش خوبان خبر؛مدیرکل جمعیت هلال احمر استان گیلان در مراسم تجلیل از سجاد عبدی نخبه جوان استان گیلان با اشاره به نقش تاثیرگذار نخبگان در جامعه، افزود: بزرگترین و مهمترین کاری که در بنیاد نخبگان می ‌تواند مورد توجه باشد و فراتر از پشتیبانی ‌های مالی و اداری است باور نخبگان است.

ولی پور افزود: با توجه به عام المنفعه بودن فعالیت های جمعیت هلال احمر، حضور داوطلبانه و پرشور نخبگان جوان و فرهیخته در فعالیت ‌های جمعیت، بهره وری نیروی انسانی، کیفیت و میزان تاثیر برنامه‌ ها را افزایش می‌ دهد.

در ادامه نشست سجاد عبدی نخبه جوان استان گیلان نیز افزود: از هیچ رنجی برای نخبگان کشور دشوارتر از عدم شایسته ‌سالاری نیست. این عدم شایسته سالاری وقتی در محیط ‌های علمی حاکم می‌شود، کار را برای محققان و نخبگان بسیار سخت‌ تر می ‌کند.

عبدی خاطرنشان کرد: ساختار علم در کشور ما بیماری ‌هایی دارد که هزینه ‌ساز‌ترین آنها «خروج بی‌ بازگشت نخبگان» است؛ پدیده ‌ای خسارت ‌بار که علی ‌رغم تحقیقات گسترده محققان، راه حل ‌های ارائه شده، هنوز قدرت غلبه بر عوامل تشدیدکننده این پدیده را نیافته است.

این پژوهشگر جوان در پاسخ به این سوال که تصمیم به خروج از ایران دارید یا خیر، گفت: بنده در تلاش هستم تا به کشور خودم خدمت کنم. هر سال ۱۵۰ هزار نفر از نخبگان ایران، کشور را ترک می کنند. روزانه ۴۱۰ نفر از مغزهای کشور بدون قصد بازگشت به خارج سفر می کنند.

این نخبه گیلانی گفت: با وجود تمام مشکلات و سختی ها بزودی با خبرهای بسیار خوبی در کارهای درمانی “درمانگاه تخصصی پزشکی ورزشی حیطه توانبخشی و…” در سطح بین المللی، دنیا را حیرت زده خواهیم کرد.

وی بکارگیری از اندیشه ‌های نخبگان کشور را راه حل اصلی و اساسی برای حل مشکلات کشور و استان دانست و خاطرنشان کرد: بهره‌ گیری از توان مدیریتی نخبگان همانند اکسیری در راستای اهداف جامعه می ‌تواند عمل کند.

 عبدی در پایان ضمن قدردانی از مدیرکل جمعیت هلال احمر گیلان و معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور، گفت: سپاسگزار کسانی هستم که سرآغاز تولد من هستند. از یکی زاده می ‌شوم و از دیگری جاودانه. استادی که سپیدی را بر تخته سیاه زندگیم نگاشت و مادر و پدری که تار مویی از او به پای من سیاه نماند.

 به گزارش خوبان خبر، سجاد عبدی نویسنده کتاب های متعدد و همچنین مقالات isi و بین الملی می باشد که اخیرا دو مقاله ایشان در اوکراین و علوم پزشکی ایران به چاپ رسیده است و دارنده مدرک تافل ibt از کشور آمریکا با نمره ۱۰۰ و همچنین در پژوهش ها در متد درمانی در درمان بیماری های خاص تحقیقات چشم گیر و نتایج عالی بدست آورده است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads