کد خبر: 193080 - تاریخ: پنج‌شنبه، 3 اکتبر 2019 - 08:25

نایب رئیس هیات مدیره تعاونی‌های سهام عدالت گیلان خبر داد:

بیش از یک میلیون گیلانی سهام عدالت دارند

-نایب رئیس هیات مدیره تعاونی‌های سهام عدالت گیلان با اشاره به اینکه یک میلیون و ۸۰۰ هزار گیلانی سهام عدالت دارند، گفت: سود سهام سال مالی ۹۷ آذر ماه امسال به حساب سهامداران واریز می شود.

به گزارش خوبان، محمد رضا درویشی  با اشاره به اینکه یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در گیلان سهام عدالت دارند، اظهار کرد: سود سهام عدالت مربوط به سال مالی ۹۷، آذر ماه امسال به حساب سهام داران واریز خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیش نویس لایحه آزادسازی سهام عدالت در مجلس شورای اسلامی وجود دارد، افزود: انتظار می رود این لایحه در آینده نزدیک به تصویب مجلس برسد در صورت تحقق این امر برگه سهام عدالت از طریق بورس قابل خرید و فروش خواهد بود.

نایب رئیس هیات مدیره تعاونی‌های سهام عدالت گیلان در ادامه با اشاره به اینکه هنوز تصمیم برای ثبت نام از جاماندگان سهام عدالت اتخاذ نشده است، گفت: در این زمینه مسئولان ارشد باید تصمیم‌گیری کنند.

وی با بیان اینکه ۱۲۹ هزار نفر در شهرستان رودسر دارای سهام عدالت هستند، تصریح کرد: متاسفانه سهام عدالت شهرستان رودسر از فضای فیزیکی مناسبی برخوردار نبوده و سهامداران مکان معینی برای مراجعه و دریافت اطلاعات لازم را ندارند.

ٰرئیس سهام عدالت رودسر با اشاره به اینکه این مشکل همه ساله مشکلاتی به دنبال دارد، اظهار کرد: چهار ماه پیش از سوی مسئولان شهرستان مکانی برای استقرار سهام عدالت رودسر در نظر گرفته شد که متاستانه اکنون خبر می رسد که باید این مکان را در اسرع وقت تخلیه کنیم.

وی تأکید کرد: این وضعیت سبب سردرگمی و نارضایتی سهام داران سهام عدالت در شهرستان رودسر شده است.

منبع:مهر

انتهای پیام

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads