کد خبر: 19306 - تاریخ: سه‌شنبه، 19 فوریه 2013 - 16:20

آیا لطفی بالاخره به مشاورت استانداری می رسد؟

خوبان خبر: با توجه موضوعات مطروحه، به نظر می رسد که خبرسازی مجدد، پیرامون انتصاب لطفی به این سمت از چند حالت خارج نیست

به گزارش خوبان به نقل از گیلان آنلاین: آز آغازین روزهای انتصاب کیهان هاشم نیا به عنوان استاندار گیلان، خبر انتصاب قریب الوقوع مهدی لطفی به سمت مشاور جوان استانداری، نقل محافل سیاسی استان شد.

موضوعی که خیلی زود، در اذهان بسیاری از سیاسیون استان حتمی شده و استعفاء اعتراض گونه مرتضی برگستان، مشاور جوان استانداری گیلان در زمان سعادتی نیز قوت بیشتری به آن داد.

به گزارش گیلان آنلاین، لطفی که این شب ها، مجری برنامه خوجیرشبان شبکه باران است، به واسطه حضور پدرش در دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان، ارتباط خوبی هم با دفتر آیت الله قربانی دارد، پیش تر و در زمان استانداری قهرمانی، از نزدیکان وی نیز به شمار می رفت.

در ماه های اخیر، انتصاب لطفی به سمت مشاور جوان استانداری، چندین و چندبار دیگر مطرح شد، اما تا کنون خبری از حتمی شدن آن منتشر نشده است، موضوعی که با توجه به عدم پذیرش استعفاء برگستان از سوی هاشم نیا، باید با دقت بیشتری مورد ارزیابی قرار گیرد.

 

در هفته ی گذشته، یکی از سایت های تازه تاسیس که با توجه به سیاق خبر رسانی و مدل پوشش اخبار استان، برمی آید که به یکی از نمایندگان فعلی استان در مجلس منتسب است، خبر از قریب الوقوع بودن انتصاب لطفی به این سمت را در روزهای آینده داد.

اما پیگیری های انجام شده نشان می دهد که لطفی، تاکنون 2 مرتبه از سوی استاندار گیلان جهت گزینش های لازم به تهران معرفی شده، ولی تاکنون تائیدات لازم جهت این انتصاب در تهران صادر نشده است.

با توجه به این موضوع به نظر می رسد که خبرسازی مجدد پیرامون انتصاب لطفی به این سمت از چند حالت خارج نیست:

ـ تلاش برای ایجاد فضای رسانه ای جهت مجبور کردن متولیان امر جهت صدور اجازه انتصاب.
ـ مشغول کردن افکار عمومی به حواشی مربوط به انتخاب لطفی برای این سمت و نهایتا انتخاب و معرفی شخصی دیگر.

در این میان و با توجه به برخی خبرهای رسیده، به نظر می رسد که حالت دوم، از احتمال وقوع بیشتری برخوردار است، خاصه آنکه شایعات شنیده شده از تلاش برخی مسئولین استان برای معرفی منتسبین خود به عنوان مشاور جوان خبر می دهد.

در روزهای آینده باید منتظر اتفاقات جدیدی ماند و دید که نهایتا مهدی لطفی به کرسی مشاورت جوان استانداری خواهد رسید یا اینکه داستان به شکلی دیگر رقم خواهد خورد.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads