کد خبر: 193037 - تاریخ: چهارشنبه، 2 اکتبر 2019 - 13:05

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خمام خبر داد :

کمک هفتاد میلیونی خمامی ها در جشن عاطفه‌ها / هیج دانش آموزی تحت پوشش کمیته امداد بدون کمک راهی مدرسه نشده است

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خمام به کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها در این  بخش اشاره کرد و گفت: در مرحله نخست جمع آوری کمک ۶۰ میلیون از سوی مراکز نیکوکاری سطح بخش خمام برای کمک به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و دانش آموزان نیازمند جمع آوری شد.

به گزارش خوبان خیر؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خمام صبح امروز در حاشیه برگزاری جشن عاطفه‌ها در دبیرستان کوثر اظهار کرد:جشن عاطفه‌ها را فرصتی برای کسب مهارت‌های انسان‌دوستی برای دانش‌آموزان است .

محمد علی دشتی در گفتگو با خوبان خبر با اشاره به جشن عاطفه ها، امسال در دو مقطع زمانی شهریور و مهر با هدف احیای کمک و حمایت از دانش آموزان و دانشجویان بی بضاعت، نهادینه کردن فرهنگ نوع‌دوستی برگزار شد، افزود: امیدواریم با کمک مردم نیکوکار در ایجاد امید و خودباوری در میان دانش آموزان تحت حمایت اقدامات موثری انجام دهیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خمام به کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده  در جشن عاطفه‌ها در این  بخش اشاره کرد و گفت: در مرحله نخست جمع آوری کمک هفتاد میلیون از سوی مراکز نیکوکاری سطح بخش و کمیته امداد  برای کمک به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و دانش آموزان نیازمند جمع آوری شد.

به گفته وی، با مبلغی از سوی مراکز نیکوکاری سطح بخش خمام جمع آوری شده است هیج دانش آموزی تحت پوشش کمیته امداد بدون کمک راهی مدرسه نشده است.

به گزارش  خوبان خبر، مسؤولان و دانش آموزان مدرسه کوثز خمام  به هدایای خود را به‌صورت نمادین در صندوق مهر جشن عاطفه‌ها انداختند.

 

 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads