کد خبر: 192987 - تاریخ: سه‌شنبه، 1 اکتبر 2019 - 07:59

مدیرعامل آبفای گیلان خبر داد:

پیشرفت ۸۰ درصدی تصفیه‌خانه بزرگ آب گیلان| افزایش کیفیت و کمیت آب در راه است

مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به اینکه این تصفیه خانه با پیشرفت حدود ۸۰ درصد در حال اجراست اظهار داشت: تصفیه خانه بزرگ آب گیلان با ظرفیت تولید آب ۶ مترمکعب در ثانیه در دو فاز به روش BOT در حال اجراست.

به گزارش  خوبان،  در بازدید نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و ریاست مجمع نمایندگان استان گیلان طرح آبرسانی به نقاط مرکزی گیلان تشریح شد.

سید محسن حسینی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان در بازدید محمدصادق حسنی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از تصفیه خانه بزرگ آب گیلان ضمن تشریح پیشرفت پروژه احداث مدول دوم تصفیه خانه، نسبت به ارائه طرح آبرسانی به نقاط مرکزی گیلان و تبیین اهداف طرح اقدام نمود.

مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به اینکه این تصفیه خانه با پیشرفت حدود ۸۰ درصد در حال اجراست، اظهار داشت: تصفیه خانه بزرگ آب گیلان با ظرفیت تولید آب  ۶ مترمکعب در ثانیه در دو فاز به روش BOT در حال اجراست.

وی همچنین افزود: در راستای خدمات رسانی بهتر به نقاط مرکزی گیلان، خط آبرسانی از محل تصفیه خانه بزرگ آب گیلان به شهر کوچصفهان به طول ۱۵ کیلومتر، با اقطار ۳۵۰ میلیمتری چدنی و ۴۰۰ میلیمتری پلی اتیلن به مبلغ ۹۳ میلیارد ریال در قالب دو پروژه در حال اجراست که تا کنون ۳.۴ کیلومتر اجرا شده است.

مدیرعامل آبفای گیلان یادآور شد: عملیات اجرایی پروژه خط انتقال خمام به خشکبیجار به طول ۱۴ کیلومتر و با ارزش ریالی ۲۵۰ میلیارد ریال نیز آغاز شده که در این طرح جمعیت روستایی هم مدنظر قرار گرفته و ۲۴ روستای حد فاصل خمام به خشکبیجار از این طرح بهره مند خواهند شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک بیش از ۷۰ درصد جمعیت شهری و روستاهای در مسیر از آب تصفیه شده تصفیه


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads