کد خبر: 192969 - تاریخ: دوشنبه، 30 سپتامبر 2019 - 18:19

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان :

ترمیم و بازسازی مسیر به پیمانکار مربوطه اعلام شده است / علل وقوع حادثه عدم توجه به جلوی راننده بوده است

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان  اظهار کرد: عملیات جداسازی خطوط سواره‌رو روبروی پلیس‌راه رشت به انزلی محدوده  خواچکین جهت ایمنی برای تردد رانندگان از عرض جاده و ارتباط با پلیس‌راه بنا به پیشنهاد و درخواست پلیس استان صورت پذیرفته است.

به گزارش خوبان، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان  اظهار کرد: عملیات جداسازی خطوط سواره‌رو روبروی پلیس‌راه رشت به انزلی محدوده  خواچکین جهت ایمنی برای تردد رانندگان از عرض جاده و ارتباط با پلیس‌راه بنا به پیشنهاد و درخواست پلیس استان صورت پذیرفته است.

محمدرضا نازک‌کار افزود: ایمن‌سازی روبروی پلیس‌راه با استفاده از بلوک‌های نیوجرسی، سرعت‌کاه، نصب استوانه ایمنی، چراغ چشمک‌زن و سیستم روشنایی کامل محور انجام‌گرفته تا امکان کنترل و تردد ایمن وسایل نقلیه میسر شود.

وی با بیان اینکه در مورد حادثه‌ای که اخیراً رخ‌داده ذکر نکته لازم به نظر می‌رسد که علل وقوع حادثه عدم توجه به جلوی راننده بوده است، بیان کرد: بنابراین رعایت مقررات و قوانین راهنمایی و رانندگی خصوصاً خودداری از سرعت غیرمجاز الزامی است که از کاربران جاده‌ای مورد انتظار است.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان به روند ترمیم مسیر اشاره کرد و افزود: علی‌ای‌حال مجدداً به پیمانکار مربوط اعلام‌شده که نسبت به ترمیم و بازسازی اقدام لازم به عمل آورد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

 

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads