کد خبر: 192945 - تاریخ: دوشنبه، 30 سپتامبر 2019 - 14:10

رئیس پلیس راه استان گیلان در برنامه جامع آموزش فرهنگ ترافیک خمام مطرح کرد:

۶ هزار کلاه ایمنی به موتورسواران گیلانی اهدا شد / غالب مرگ و میرها در تصادفات از ناحیه سر است

رئیس پلیس راه استان گیلان با اشاره به اهدای ۶ هزار کلاه ایمنی به موتورسواران گیلانی گفت: آموزش فرهنگ ترافیک موجب شد تعداد مصدومان تصادفات موتورسواران به کمتر از ۶۰۰ نفر برسد.

به گزارش خوبان خبر؛ حسین محمد پور ظهر امروز  در برنامه جامع آموزش فرهنگ ترافیک  که  در سالن تختی خمام برگزار شد ، اظهارکرد: در بحث آموزش فرهنگ ترافیک و ایمنی موتورسوراران از مرداد سال گذشته تا امروز ۵۰ آموزش جامع برای امسال و در سال گذشته ۴۱ برنامه آموزشی توسط پلیس راه گیلان ارائه شد.

وی هدف از این برنامه‌های آموزشی را ارتقای فرهنگ ترافیک و تردد ایمن دانست و افزود: نتیجه این آموزش‌ها این است که از سال گذشته تا امروز ۹۳ نفر موتورسوار فوتی کمتر داشتیم و بیش از ۶۰۰ نفر کمتر مصدوم موتورسوار در گیلان شاهد بودیم.

رئیس پلیس راه استان گیلان با اشاره به مشارکت ۲۱ هزار نفر موتورسوار در ۸۹ برنامه‌ آموزشی گفت: حدود ۶ هزار کلاه ایمنی در این برنامه‌ها به موتورسواران اهدا کردیم و ۵۴۵ روستا را توانستیم در این ۸۹ برنامه جمع کنیم و مسؤولان نیز در این برنامه‌ها در کنار ما بودند.

محمد پور با اشاره به پیش‌بینی بیش از ۹۰ برنامه ایمنی و آموزش جامع برای ارتقای فرهنگ ترافیکی برای امسال بیان کرد: تاکنون ۵۰ برنامه را اجرایی کردیم و امیدواریم سایر برنامه‌ها را نیز تا پایان سال اجرایی کنیم.

وی با تأکید بر اجرا شدن برنامه‌های آموزش ترافیک در سراسر شهرستان‌های گیلان تصریح کرد: تمام مسؤولان باید در کنار ما قرار بگیرند چرا که نتایجی که از این برنامه‌های آموزشی در گیلان گرفتیم در سایر استان‌ها نیز پیگیری شده و نتایج خوبی به دست آمده است و این برنامه‌های آموزشی به صورت پایلوت در گیلان انجام و مورد استقبال استان‌های دیگر قرار گرفته است.

رئیس پلیس راه استان گیلان با بیان اینکه در گیلان ۵۰ درصد موتورسواران از کلاه ایمنی استفاده می‌کنند، افزود: غالب مرگ و میرها در تصادفات از ناحیه سر به وقوع می‌پیوندد و آموزش فرهنگی و تأکید بر استفاده از کلاه ایمنی بسیار در این حوزه حائر اهمیت است.

به گزارش خوبان خبر؛ در انتهای  برنامه جامع آموزش فرهنگ ترافیک به ۴۰۰ موتور سوار خمامی کلاه ایمنی اهدا شد.

 

 

 

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads